“Utsøkte kaker og nydelig kaffe!”
Anmeldelse av Selfie Konditori

Selfie Konditori
Vurdert som nr. 6 av 15 Smått og godt i Tromsø
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Utsøkte kaker og nydelig kaffe!
Gjennomført stil. Føltes ut som om man var på et konditori i Paris. Ny favoritt i Tromsø.

Takk, sabrinaisabellab

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, anbefales på det sterkeste! Både lunsjen og desserten falt i smak, i tillegg til hyggelig betjening.

Takk, camillah432
Anmeldt 20. august 2020

Nydelig mat og fin atmosfære. En god og overraskende opplevelse sentrum av Tromsø. Passer for både frokost/ lunch og for dessert.

Takk, Elinehatlegjerde
Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og service i nydelig atmosfære
God lunsj og masse deilige kaker å velge imellom.

Takk, lineamm
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Klart det beste stedet i Tromsø. Bor selv i Bergen og har vært på utkikk etter et sted jeg kan ta en kaffe og nyte ferien. SELFIE er best i Troms! Kom til Bergen også er dere snill?

God mat, godt bakverk og flinke baristaer.
Jeg kommer tilbake

Takk, nichophillip

Reisende som så på Selfie Konditori, så også på

Har du vært i Selfie Konditori? Del dine erfaringer!