“God, men lite mat”
Anmeldelse av Frø

Frø
Vurdert som nr. 12 av 21 Smått og godt i Tromsø
Beskrivelse: ET LETTVINT PLANTEBASERT ALTERNATIV. Velkommen til Tromsøs første plantebasert cafe. Vi er en cafe som setter grønnsakene i hovedrollen . Et alternativ for deg som ønsker og spise mer eller bare grønt. Et alternativ for deg som ikke tåler animalske produkter . En plass hvor du kan sitte ned og nyte maten i vårt koselig lokale, men også lettvint for deg som ønsker å plukke med deg noe i en travel
Anmeldt 4. september 2021

Vi bestilte pannekaker og kaffe. Pannekakene var nydelige og kaffen var utrolig god! Relativt små porsjoner, 4 små pannekaker var litt i minste laget når vi var sulten. Koselig atmosfære og hyggelig betjening :-) Verdt et besøk.

Dato for besøk: september 2021
Takk, kaffislurpen

Anmeldt 6. april 2021

Har vært på frø mange ganger nå, og det skuffer aldri! De ansatte er alltid kjempehyggelig, og maten helt nydelig, da kokken virker å virkelig ha lidenskap for å lage retter med mange elementer. Pannekakene har forskjellig fyll fra dag til dag, men uansett hvilket fyll det er på dem, kan man være sikker på at det smaker nydelig! Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: mars 2021
Takk, Gjest21
Anmeldt 5. januar 2021

Dette er virkelig en morsom kafeteria. planter og bord ,,som å være midt i naturen.meget spesiell,bør oppleves rett og slett ,

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, hildura
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Fantastiske pannekaker
Like god som ryktene tilsa- Annefales!
Gå hit om du ønsker en deilig smaksopplevelse.

Takk, oyvindks
Anmeldt 14. februar 2020 via mobile enheter

Jeg har spist lunsj her flere ganger. Alltid godt og med nye spennende smaker. Alle vegetar retter. Dagens lunsj kr 99 har alltid vært et god opplevelse. For ikke å snakke om nydelig ferskt bakverk. Hyggelig betjening må også nevnes. Sterk anbefaling!

Dato for besøk: februar 2020
3  Takk, BigCod

Reisende som så på Frø, så også på

Har du vært i Frø? Del dine erfaringer!