“Bookingutfordringer”
Anmeldelse av Walter & Leonard - STENGT

Walter & Leonard
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Jeg har per dags dato ikke fått spist på dette spisestedet da det begge gangene har vært unødvendig vanskelig å få booket bord. Ved første anledning kom vi fysisk innom for å booke bord for samme kveld. Det var tomme bord i hele restauranten, men fikk likevel beskjed om at vi måtte forhåndsbestille for å få bord. Da vi gikk forbi 1,5 time senere var fortsatt lokalet nesten tomt, men vi fikk fortsatt ikke bord.
Ved andre, og for så vidt siste anledning, ringte jeg for å bestille. Da fikk jeg beskjed at det var ledige bord på det tidspunktet vi ønsket å bestille, men at vi måtte booke via mail. Jeg syntes dette var merkelig siden vedkommende hadde denne informasjonen rett foran seg og kunne booket oss inn der og da. Da jeg likevel endte opp med å sende mail, fikk jeg beskjed at det ikke var mulig å booke for ønsket tidspunkt. Dette kaller jeg dårlig holdning og service, og som kunde bruker jeg unødvendig tid på noe som burde være mye enklere.

Takk, ingridnikolaisen

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Fin restaurant i hyggelige lokaler. Rent og pent. Serviceinnstilt personal. Maten var veldig god og de hadde et godt utvalg.

Takk, smaarev
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Fint sted og hyggelige ansatte. Spiste ute i solen og bestilte ferske reker som smakte nydelig. Nedturen var at det var flere aggressive måker rundt oss, og min kjæreste fikk dessverre avføring på seg som et resultat.

Takk, mildridskauge
Anmeldt 14. desember 2020

Vi var en stor familie som var å spist her i helgen. De fleste av oss var veldig skuffet over maten og servicen. De som ble plassert på enden av bordet var så uheldig å sitte i trekk fra inngangen - at hele opplevelsen ble ødelagt.

Maten i seg selv var veldig smakløs i forhold til pris og forventning.
Det var lite smak i alle 3 hovedrettene som ble bestilt: Lammecarré, Tørrfisk og indrefilet av okse.

Servicen var ikke det beste vi har opplevd!
Det var ingen av servitørene som kom å sporte oss om maten smakte og vi måtte selv spørre etter mer drikke.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, MrsRuth20
Anmeldt 20. oktober 2020 via mobile enheter

Fin liten restaurant i Tromsø sentrum. Spiste "Pulled brisket sandwich". Det var helt ok. Kjøttet var litt vått og trådete, men ellers smakte det bra. Chipsen var fantastisk.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, tiwarssilver