“Hyggelig og veldig kult sted.”
Anmeldelse av Maskinverkstedet

Maskinverkstedet
Vurdert som nr. 39 av 129 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig og veldig kult sted. Trivelig og servicevennøig vertskap som serverer med smil og det er god mat til anstendige priser. Ligger i et byggeområde, og det gjør det faktisk enda kulere. Flott uteservering i sola. Verdt å ta turen.

1  Takk, 403gurim

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, knallgod service og ypperlig vinanbefaling. Koselig atmosfære. Absolutt verd ett besøk.

Takk, JorgenWang
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Så lekkert og spennende sted! Vi spiste hamburger og drakk øl, alt var godt Vi kommer gjerne igjen.

Takk, Kristin P
Anmeldt 23. juli 2020

Da vi var i Tromsø i sommer ble vi anbefalt å besøke dette stedet, som åpnet i februar 2020. Restauranten bærer navnet med rette - her har det tidligere vært diverse industriell produksjon, noe innredning og atmosfæren bærer preg av. Vi spiste lunsj her, og bestilte forskjellige retter ut fra en rikholdig meny. Maten smakte fortreffelig, servicen var upåklagelig og renholdet gjennomført i beste corona-stil. Denne restauranten har absolutt kommet for å bli, og anbefales besøkt av både turister og beboere i nærområdet.

2  Takk, kprivat
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Spiste av lunsjmenyen, som ser lovende ut. Dessverre svarte ikke kokkekunstene til forventningene. Fikk servert en tørr sprettball av en burger, endog pent dandert. Ei grei servitrise tilbudte meg en ny og jegba om en medium stekt. Fikk severt en ny, like grå og kjip burger, med to store løkringer 2cm bred, usmeltet cheddar og en liten klatt dressing. Dette lager man bedre selv. Lite imponerende.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Torfinn J

Reisende som så på Maskinverkstedet, så også på

Har du vært i Maskinverkstedet? Del dine erfaringer!