“Nydelig mat, kult sted, fullbooket i Tromsø ”
Anmeldelse av Maskinverkstedet

Maskinverkstedet
Vurdert som nr. 45 av 130 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, kult sted, flotte lokaler, kunnskapsrike kelnere! Det var fullbooket en fredag i juli, men de fant et bord til oss.

1  Takk, IngunnLian

1923 av 39 anmeldelser

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig og veldig kult sted. Trivelig og servicevennøig vertskap som serverer med smil og det er god mat til anstendige priser. Ligger i et byggeområde, og det gjør det faktisk enda kulere. Flott uteservering i sola. Verdt å ta turen.

1  Takk, 403gurim
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, knallgod service og ypperlig vinanbefaling. Koselig atmosfære. Absolutt verd ett besøk.

Takk, JorgenWang
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Så lekkert og spennende sted! Vi spiste hamburger og drakk øl, alt var godt Vi kommer gjerne igjen.

Takk, Kristin P
Anmeldt 23. juli 2020

Da vi var i Tromsø i sommer ble vi anbefalt å besøke dette stedet, som åpnet i februar 2020. Restauranten bærer navnet med rette - her har det tidligere vært diverse industriell produksjon, noe innredning og atmosfæren bærer preg av. Vi spiste lunsj her, og bestilte forskjellige retter ut fra en rikholdig meny. Maten smakte fortreffelig, servicen var upåklagelig og renholdet gjennomført i beste corona-stil. Denne restauranten har absolutt kommet for å bli, og anbefales besøkt av både turister og beboere i nærområdet.

2  Takk, kprivat

Reisende som så på Maskinverkstedet, så også på

Har du vært i Maskinverkstedet? Del dine erfaringer!