“Smakløst”
Anmeldelse av Maskinverkstedet

Maskinverkstedet
Vurdert som nr. 39 av 131 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 11. august 2020

Lokalene er flotte, men maten var en skuffelse. Biff tartar som forrett var helt ok, men klippfisk som hovedrett var en gedigen skuffelse. Helt uten smak, til og med baconet var smakløst. Servitørene spurte oss ikke på noe tidspunkt om maten smakte, selv om den var knapt halvspist.Toalettene var skitne og lite innbydende.

Dato for besøk: august 2020
Takk, tennaas

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, kult sted, flotte lokaler, kunnskapsrike kelnere! Det var fullbooket en fredag i juli, men de fant et bord til oss.

2  Takk, IngunnLian
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig og veldig kult sted. Trivelig og servicevennøig vertskap som serverer med smil og det er god mat til anstendige priser. Ligger i et byggeområde, og det gjør det faktisk enda kulere. Flott uteservering i sola. Verdt å ta turen.

1  Takk, 403gurim
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, knallgod service og ypperlig vinanbefaling. Koselig atmosfære. Absolutt verd ett besøk.

Takk, JorgenWang
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Så lekkert og spennende sted! Vi spiste hamburger og drakk øl, alt var godt Vi kommer gjerne igjen.

Takk, Kristin P

Reisende som så på Maskinverkstedet, så også på

Har du vært i Maskinverkstedet? Del dine erfaringer!