“Flott mat og service”
Anmeldelse av Maskinverkstedet

Maskinverkstedet
Vurdert som nr. 37 av 136 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Flott lokale med god plass. Vi var 5 personer som spiste litt forskjellige retter. Kamskjell, laksetartar, klippfisk, dåhjort, mørbrad av okse. Honningkake og plomme/pistasj til dessert. Alle rettene var nydelige og mye gode smaker. En oppmerksom og kunnskapsrik kelner gjorde besøket fullkomment. Vi fulgte vinanbefalingene og det var full klaff der. Kommer gjerne tilbake

1  Takk, Annita H

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fikk anbefalt restauranten fra en lokalkjent. Ble tatt veldig hyggelig imot, bordet var ikke klart men vi fikk sitte på nyte en Prosecco i loungen.
Fikk gode anbefalinger av kunnskapsrik hyggelig heller, med veldig god oppfølging.
Spiste Klippfisk og kveita, begge rettene smakte fortreffelig. Utsøkt vinvalg fra kelner. Ble sittende lenge så vi mistet desserten, kjøkkenet stengte, det kunne kelner fulgt opp bedre.
Men totalt sett et veldig hyggelig måltid med utsøkt mat.

Takk, ErikWH58
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Spiste her etter tips fra lokalkjent . Noen spiste fisk, noen hval og noen kjøtt. Alle var veldig fornøyd med maten. Hyggelig og kunnskapsrik kelnere og fin atmosfære .

Takk, alfmagne
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Etter å ha besøkt stedet to ganger i mars så har dette blitt vår yndlings restaurant i Tromsø.
Vår venninne i nord bestilte bord og vi koste oss veldig med blant annet Kamskjell, Røkt andebryst, Grillet hvalbiff, Dåhjort karre`og Plomme og pistasj.
Jeg var litt skeptisk når hvalbiffen kom for den så rå ut, men den smakte aldeles fortreffelig. Vin anbefalingene traff midt i blinken og vi fikk god service underveis. Alle fire var veldig fornøyd med både mat og service og jeg har anbefalt dere videre.
Rustikke men samtidig koselige lokaler med veldig god takhøyde gjør at vi trives hos dere Håper det ikke blir altfor lenge til vi får anledning til et nytt Tromsøbesøk og besøk hos dere. Takk for oss

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Goerild
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Meget bra mat til helt ok pris. Svært rause porsjoner. God og oppmerksom betjening og svært hyggelig. uformelt og trivelige lokaler.

Takk, Roam06346357387

Reisende som så på Maskinverkstedet, så også på

Har du vært i Maskinverkstedet? Del dine erfaringer!