“Nydelig mat i stilig lokale”
Anmeldelse av Maskinverkstedet

Maskinverkstedet
Vurdert som nr. 37 av 138 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Spiste middag her i går sammen med eldste datteren. Betjeningen var hyggelig og profesjonelle. Hadde kamskjell til forrett og mørbrad til hovedrett. Nydelig!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, karenmarieh

1923 av 70 anmeldelser

Anmeldt 3. september 2021

Veldig god mat, som slo alle forventinger. Anbefales på det sterkeste. Koselig atmosfære med flinke servitører.

Dato for besøk: september 2021
Takk, S2677FHmarkusf
Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Skikkelig «hardcore» lokaler. Kelnerne er raske og kunnskapsrike. De har full oversikt og kontroll.
Nydelig mat. Noen som elsker mat står på kjøkkenet.
Når 10 mann dessverre må dra kommer vår unge servitør med alle regningene nøyaktig riktig fordelt. Hun hadde full oversikt over hvem som delte flasker og hvem som hadde andre bestillinger.
En kveld som gikk for fort

Takk, christiankarsthodne
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Flott lokale med god plass. Vi var 5 personer som spiste litt forskjellige retter. Kamskjell, laksetartar, klippfisk, dåhjort, mørbrad av okse. Honningkake og plomme/pistasj til dessert. Alle rettene var nydelige og mye gode smaker. En oppmerksom og kunnskapsrik kelner gjorde besøket fullkomment. Vi fulgte vinanbefalingene og det var full klaff der. Kommer gjerne tilbake

1  Takk, Annita H
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fikk anbefalt restauranten fra en lokalkjent. Ble tatt veldig hyggelig imot, bordet var ikke klart men vi fikk sitte på nyte en Prosecco i loungen.
Fikk gode anbefalinger av kunnskapsrik hyggelig heller, med veldig god oppfølging.
Spiste Klippfisk og kveita, begge rettene smakte fortreffelig. Utsøkt vinvalg fra kelner. Ble sittende lenge så vi mistet desserten, kjøkkenet stengte, det kunne kelner fulgt opp bedre.
Men totalt sett et veldig hyggelig måltid med utsøkt mat.

Takk, ErikWH58

Reisende som så på Maskinverkstedet, så også på

Har du vært i Maskinverkstedet? Del dine erfaringer!