“Meget god pizzabuffet”
Anmeldelse av Egon Tromsø

Egon Tromsø
Vurdert som nr. 9 av 21 Smått og godt i Tromsø
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi er en restaurant med beliggenhet i hjertet av Tromsø sentrum. Restauranten har en koselig atmosfære bygget opp på gammel norsk kultur, med gjenstander og bilder fra Tromsøs begynnelse. Menyen vår er stor og innholds rik, og er tilpasset de fleste. Vi har alt fra småretter til hovedretter, deilige desserter og mye godt å drikke.Til barna har vi pannekaker, laks, pasta, hamburger og pølse for en billig penge. Som en ekstra bonus har vi en lekekrok med spill, film, ballonger og aktivitets hefter.Alle trives på Egon, og vårt motto er: "Alle hører hjemme på Egon."
Anmeldt 6. november 2018

Tok et lettere pizzamåltid før konferansen startet og Egon tilbyr en rask og delikat pizzabuffet. Meget bra.

Takk, 989aagel

Anmeldt 2. november 2018

Kjempekoselig plass som ligger vegg til vegg ved Thon polar hotell.Maten var under middels for min del og litt dyr øl.

Takk, Torgeir S
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Fine lokaler med mange avlukker,gjorde at de ikke var så mye støy.,god service og god mat. Fornøyd med alt idag.

2  Takk, hegehauge
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Rask og god lunsj for 17 personer. Hyggelig personal og variert meny. Barna ble var og fornøyd med utvalget.

Takk, 566hildem
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Ordninger mat til overkommelige priser. God fiskesuppe. Maten ble servert i rett tid, samt alle fikk mat samtidig. Vi var fire personer ilag. Stekt kyllingfilet hadde de prøvd å gjøre mer spennende med å gi det et avansert navn, og da ble det litt skuffende iforhold til forventningen.

Takk, rjo013

Reisende som så på Egon Tromsø, så også på

Har du vært i Egon Tromsø? Del dine erfaringer!