“Fisken svarte ikke til forventningene ”
Anmeldelse av Egon Tromsø

Egon Tromsø
Vurdert som nr. 6 av 15 Smått og godt i Tromsø
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi er en restaurant med beliggenhet i hjertet av Tromsø sentrum. Restauranten har en koselig atmosfære bygget opp på gammel norsk kultur, med gjenstander og bilder fra Tromsøs begynnelse. Menyen vår er stor og innholds rik, og er tilpasset de fleste. Vi har alt fra småretter til hovedretter, deilige desserter og mye godt å drikke.Til barna har vi pannekaker, laks, pasta, hamburger og pølse for en billig penge. Som en ekstra bonus har vi en lekekrok med spill, film, ballonger og aktivitets hefter.Alle trives på Egon, og vårt motto er: "Alle hører hjemme på Egon."
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Jeg bestilte villfanget torsk fra menyen. Fisken var ikke av beste kvalitet. Poteten som var til var ikke ferdig kokt. Jeg fikk ny potet som ikke var hard, men smakløs og kjedelig. Jeg vurderte å sende maten tilbake til kjøkkenet, men jeg var sulten og spiste opp. Betjeningen kom å spurte om vi likte maten. Jeg sa at jeg ikke var fornøyd og at kvaliteten var dårlig . Fikk ingen tilbud om kompensasjon. Jeg blir sikkert å spise her flere ganger, men aldri fisk mer.

Takk, ToneL298

Anmeldt 1. desember 2018

Var det 01/12/18 ca fra klokka 21.20. bestilte 2 entrecôte Medium stekt. betalte. ventet og maten kom aldri. Når eg etter spurte maten ble det dårlig humør. Ung jente mørkt som kalte deg skifte leder kom til slutt med blodig mat. gadd ikke å klage. Dett er plass ssm ikke tar vare på sine gjester. tror at de bare tenker penger og at du uansett for nye gjester. Spis heller annet sted før du angrer.

Takk, Thomas M
Anmeldt 6. november 2018

Tok et lettere pizzamåltid før konferansen startet og Egon tilbyr en rask og delikat pizzabuffet. Meget bra.

Takk, 989aagel
Anmeldt 2. november 2018

Kjempekoselig plass som ligger vegg til vegg ved Thon polar hotell.Maten var under middels for min del og litt dyr øl.

Takk, Torgeir S
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Fine lokaler med mange avlukker,gjorde at de ikke var så mye støy.,god service og god mat. Fornøyd med alt idag.

2  Takk, hegehauge

Reisende som så på Egon Tromsø, så også på

Har du vært i Egon Tromsø? Del dine erfaringer!