“Overraskende god mat”
Anmeldelse av Egon Tromsø

Egon Tromsø
Vurdert som nr. 9 av 21 Smått og godt i Tromsø
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi er en restaurant med beliggenhet i hjertet av Tromsø sentrum. Restauranten har en koselig atmosfære bygget opp på gammel norsk kultur, med gjenstander og bilder fra Tromsøs begynnelse. Menyen vår er stor og innholds rik, og er tilpasset de fleste. Vi har alt fra småretter til hovedretter, deilige desserter og mye godt å drikke.Til barna har vi pannekaker, laks, pasta, hamburger og pølse for en billig penge. Som en ekstra bonus har vi en lekekrok med spill, film, ballonger og aktivitets hefter.Alle trives på Egon, og vårt motto er: "Alle hører hjemme på Egon."
Anmeldt 5. februar 2019

Ute og spiste middag på Egon, som overrasket positivt. Hyggelig betjening, god mat og god service til overkommerlig pris.

1  Takk, RagnarD

Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Jeg har blitt kalt matsnobb fordi jeg nekter å dra på Egon, men etter mine erfaringer er det kjip, overpriset mat uansett hvor du er i landet. Så det er helt min egen skyld at jeg lot meg lure av lavt blodsukker, bekvemmeligheten med at Egon var rett ved siden av butikken jeg skulle innom, stress og følelsen av dårlig tid når jeg kom til Tromsø. Så jeg overbeviste meg selv om at pizzabuffet med salat til 117 kr hørtes ut som en kjapp og akseptabel nødløsning.

Aller først var salaten nettopp det, noen salatblader i en stålbakke. Ved første øyenkast så stusset jeg litt over at det var så mye ost og så lite fyll på utvalget av pizzaer. På en hadde du svære biter med kylling, typ 1/2 iskube, ananas og paprika. Så hadde du en tacopizza der det lå noen spredte ansamlinger med kjøttdeig, paprika og nachochips. På den siste så det ut til å være skinke og pepperoni og kun det.

Jeg er nok i overkant glad i ost, men før dette hadde jeg ikke innsett hvor kvalmende det kan være med en overflod av smeltet ost. Lekse lært. Så ble jeg fascinert av hvordan det er mulig å ha en så luftig bunn og samtidig at den skal kjennes så deigete ut. Mistenker den tykke hinnen av smeltet ost som dekket hele bunnen kombinert med supergluten.

Hadde aldri trodd at jeg skulle mene buffet til 117 kr var overpriset, men dette var helt tragisk.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, gunn_sof
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

God mat og trivelig atmosfære. Hyggelig personale og maten kom innen rimelig tid. Ingenting betydelig å utsette på opplevelsen.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, jornholm
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

et godt måltid å avslutte en hyggelig tur på byen med godevenner. ingen overaskelser. her var vi godt fornøyd

Takk, 237terjel
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Jeg bestilte villfanget torsk fra menyen. Fisken var ikke av beste kvalitet. Poteten som var til var ikke ferdig kokt. Jeg fikk ny potet som ikke var hard, men smakløs og kjedelig. Jeg vurderte å sende maten tilbake til kjøkkenet, men jeg var sulten og spiste opp. Betjeningen kom å spurte om vi likte maten. Jeg sa at jeg ikke var fornøyd og at kvaliteten var dårlig . Fikk ingen tilbud om kompensasjon. Jeg blir sikkert å spise her flere ganger, men aldri fisk mer.

Takk, ToneL298

Reisende som så på Egon Tromsø, så også på

Har du vært i Egon Tromsø? Del dine erfaringer!