“Fornøyd”
Anmeldelse av Egon Tromsø

Egon Tromsø
Vurdert som nr. 7 av 15 Smått og godt i Tromsø
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi er en restaurant med beliggenhet i hjertet av Tromsø sentrum. Restauranten har en koselig atmosfære bygget opp på gammel norsk kultur, med gjenstander og bilder fra Tromsøs begynnelse. Menyen vår er stor og innholds rik, og er tilpasset de fleste. Vi har alt fra småretter til hovedretter, deilige desserter og mye godt å drikke.Til barna har vi pannekaker, laks, pasta, hamburger og pølse for en billig penge. Som en ekstra bonus har vi en lekekrok med spill, film, ballonger og aktivitets hefter.Alle trives på Egon, og vårt motto er: "Alle hører hjemme på Egon."
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelige folk som tok i mot oss og viste oss bordet. Vi bestilte via appen ( qr- kode) noe som fungerte veldig bra. God mat og hyggelige servitører

2  Takk, beatev115

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Har testet Egon et par plasser i Norge nå og må si jeg blir like skuffet hver gang. Egon i Tromsø er desverre heller ikke verdt besøket..
Vi bestilte en Burger, Barnepizza og en enchilada. Det eneste som ble spist opp var hamburgeren uten at dette betyr så mye. Pizzaen var så som så og ingen stor opplevelse for liten eller store, men den største skuffelsen var enchiladaen. Den var kald i midten! Vi orket ikke å klage da vi allerde hadde ventet 30.min på maten.. Så min anbefaling vil være å teste noen av de andre restaurantene Tromsø.

Takk, BusterSkjodt
Anmeldt 12. juli 2020

Egons Tromsø er alltid en hyggelig plass å besøke for å spise. Jeg synes maten er bra, og servicen upåklagelig. Denne gangen fikk fruen et glass vin som vi syntes ikke var kald og god. Dette ble kommentert til vår servitør og hun var veldig kjapp å hente et nytt glass med kald og god vin. Betjeningen er raske og smilende, her kommer vi til å fortsette å besøke.

Dato for besøk: november 2019
Takk, torgeirs603
Anmeldt 7. juli 2020

Bestilte medium entrecôte. Tok litt over en halvtime, selv om det var utenom middagstid, før jeg fikk servert en skosåle. En tynn, ihjelstekt kjøttflis. Det var heller ingen service etter maten var servert. Ingen som kom og spurte om maten smakte...

Takk, jagu82
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Null spesielt å si. Samme som alle andre Egon. Standard mat der alt smaker likt. Ok priser er eneste pluss.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, nor_aiden

Reisende som så på Egon Tromsø, så også på

Har du vært i Egon Tromsø? Del dine erfaringer!