“Lørdagsbrunch”
Anmeldelse av Egon Tromsø

Egon Tromsø
Vurdert som nr. 7 av 15 Smått og godt i Tromsø
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi er en restaurant med beliggenhet i hjertet av Tromsø sentrum. Restauranten har en koselig atmosfære bygget opp på gammel norsk kultur, med gjenstander og bilder fra Tromsøs begynnelse. Menyen vår er stor og innholds rik, og er tilpasset de fleste. Vi har alt fra småretter til hovedretter, deilige desserter og mye godt å drikke.Til barna har vi pannekaker, laks, pasta, hamburger og pølse for en billig penge. Som en ekstra bonus har vi en lekekrok med spill, film, ballonger og aktivitets hefter.Alle trives på Egon, og vårt motto er: "Alle hører hjemme på Egon."
Anmeldt 4. august 2020

Fin mottagelse i en stille periode. Meget god service. Maten var rikelig og svært velsmakende; avokadosandwich og english breakfast. Pluss for mulighet for gratis isvann til maten i tillegg til vanlig drikke.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Stein F

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble servert mat av en servitør som aldri burde jobbet i serviceyrket. Først fikk vi feil mat, men joda, dette mente servitøren vi hadde bestilt, og så var noe av maten kald. Når vi sa ifra om dette ytret servitøren stor frustrasjon og dro omtrent maten ut av hånden og spaserte demonstrativt tilbake til kjøkkenet, ingen beklagelse. En av oss manglet også noe mat, "jøss, du gjør det ja..." var da svaret til servitøren. Igjen, ingen beklagelse. Maten var for så vidt ok, men opplevelsen blir dessverre ødelagt av den elendige servicen!

Takk, henriettepm
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og rause porsjoner. I tillegg svært dyktig og hyggelig betjening i trivelig miljø. Gratis kaffe til lunsjen liker vi også.

Takk, Lisarollnes
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelige folk som tok i mot oss og viste oss bordet. Vi bestilte via appen ( qr- kode) noe som fungerte veldig bra. God mat og hyggelige servitører

2  Takk, beatev115
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Har testet Egon et par plasser i Norge nå og må si jeg blir like skuffet hver gang. Egon i Tromsø er desverre heller ikke verdt besøket..
Vi bestilte en Burger, Barnepizza og en enchilada. Det eneste som ble spist opp var hamburgeren uten at dette betyr så mye. Pizzaen var så som så og ingen stor opplevelse for liten eller store, men den største skuffelsen var enchiladaen. Den var kald i midten! Vi orket ikke å klage da vi allerde hadde ventet 30.min på maten.. Så min anbefaling vil være å teste noen av de andre restaurantene Tromsø.

Takk, BusterSkjodt

Reisende som så på Egon Tromsø, så også på

Har du vært i Egon Tromsø? Del dine erfaringer!