“Uhøflig betjening”
Anmeldelse av Egon Tromsø

Egon Tromsø
Vurdert som nr. 9 av 21 Smått og godt i Tromsø
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi er en restaurant med beliggenhet i hjertet av Tromsø sentrum. Restauranten har en koselig atmosfære bygget opp på gammel norsk kultur, med gjenstander og bilder fra Tromsøs begynnelse. Menyen vår er stor og innholds rik, og er tilpasset de fleste. Vi har alt fra småretter til hovedretter, deilige desserter og mye godt å drikke.Til barna har vi pannekaker, laks, pasta, hamburger og pølse for en billig penge. Som en ekstra bonus har vi en lekekrok med spill, film, ballonger og aktivitets hefter.Alle trives på Egon, og vårt motto er: "Alle hører hjemme på Egon."
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Første kveld og første gang i Tromsø. Vi var veldig sultne og fikk plass på Egon.
Vi spiste 4 forskjellige ting som feks pizza, kyllingklubber og bruschetta.
Vi bestilte alle ved disken og sa at vi ønsket maten samtidig da vi satt på samme bord. Det var helt greit. Da maten til to personer kom, spurte vi (hyggelig) om også resten av maten ville komme samtidig. Da svarte servitøren «jeg har bare to armer» da fikk vi litt «hakeslepp»
Maten var veldig god, men det var ikke de minnene vi satt igjen med.

Takk, arildth

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men både jeg og kjæresten fikk feil mat uten at det ble ordnet opp i. Han fikk feil biff og manglet bernaisesaus, og jeg fikk heller ikke bernaisesaus. Vi satt lenge og ventet etter å ha gitt beskjed, men det kom aldri. Litt i det dyreste laget i forhold til kvalitet.

Takk, GoPlaces07866124184
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Bra service og god mat! Kjøpte Club sandwich og english breakfast. Det var store porsjoner. Rask servering, oppmerksom servitør.

Takk, annebP99MB
Anmeldt 17. juni 2021 via mobile enheter

Elendig service, da de er begynt med app bestilling ved bordene, forutsetterbkeg litt fleksibilitet, noen hadde ved en feil trykket på godt stekt på bestillingen, det var ikke snakk om å korrigere dette, og de endte opp med ihjelstekt biff... Uten mulighet for å endre. Dårlig service når kunden må gjøre hele jobben.

Takk, 958paals
Anmeldt 15. mai 2021

Var flere personer som bestilte forskjellig mat.Maten var ok, men forventet mer.
Mistet nesten appetitten når det ble oppdaget at bestikket hadde gamle matrester fra andre. Fikk nytt bestikk v/ klage, men ingen beklagelser eller kompensasjon for en rimelig ødelagt matopplevelse.
Midt i en pandemi forventes det no virkelig at renhold er på topp.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Clth1

Reisende som så på Egon Tromsø, så også på

Har du vært i Egon Tromsø? Del dine erfaringer!