“Noen dårlige retter”
Anmeldelse av Egon Tromsø

Egon Tromsø
Vurdert som nr. 9 av 21 Smått og godt i Tromsø
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi er en restaurant med beliggenhet i hjertet av Tromsø sentrum. Restauranten har en koselig atmosfære bygget opp på gammel norsk kultur, med gjenstander og bilder fra Tromsøs begynnelse. Menyen vår er stor og innholds rik, og er tilpasset de fleste. Vi har alt fra småretter til hovedretter, deilige desserter og mye godt å drikke.Til barna har vi pannekaker, laks, pasta, hamburger og pølse for en billig penge. Som en ekstra bonus har vi en lekekrok med spill, film, ballonger og aktivitets hefter.Alle trives på Egon, og vårt motto er: "Alle hører hjemme på Egon."
Anmeldt 8. august 2021

Hei,

Har vært på Egon på jekta tre ganger. Har alltid vært fornøyd med service og burgeren, men både mamman min og kjæresten bestilte dobbel biffsnadder første gang de var der og de syntes det var alt for lite kjøtt, og for mye sopp og andre ting som er i retten. Kjøttet var også ganske lite smak i og de begge er veldig fornøyd med dobbel biffsnadder hos Egon i byen, men på jekta er de ganske skuffet. Var i går på jekta på Egon med kjæresten, da bestilte han heller en entrecôte 350 g medium stekt pga. Biffsnadderen hos dere var så dårlig. Han var heller ikke helt fornøyd med entrecôten da den var alt for seig, var alt for mye skjære og tyggemotstand i den og det var en stor bit av den han måtte la være å spise fordi den var så seig. Alt i alt var smaken god og retten ellers var bra, men ikke kjøttet. Dette er ting kokken eller kokkene kan forbedre seg på

Takk, Elisehf0303

Anmeldt 30. juli 2021

Vi var noen venner som booket plass her for en lunsj. Selv om lokalene var store, var bordplasseringene litt intimt arrangert. Det var mye å velge i på menyen. Hos oss gikk det på alt fra pizza til salatretter. Det hele smakte godt. Selv om det var mange folk til stede, ble vi ekspedert veldig raskt og greit, og varmrettene var varme, og ikke lunkne. Synes denne Egonrestauranten er finere og bedre enn den som ligger midt i Tromsø sentrum.

Takk, kprivat
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Dette ble en stor skuffelse! Bestilte Black andre White, medium stekt. Fikk de to minste kjøttbitene jeg noen gang har fått servert, begge godt gjennomstekt. At det i tillegg kostet 330,- var nesten latterlig. Dårligste Egon-opplevelse ever.....

Takk, 504wencheh
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Første kveld og første gang i Tromsø. Vi var veldig sultne og fikk plass på Egon.
Vi spiste 4 forskjellige ting som feks pizza, kyllingklubber og bruschetta.
Vi bestilte alle ved disken og sa at vi ønsket maten samtidig da vi satt på samme bord. Det var helt greit. Da maten til to personer kom, spurte vi (hyggelig) om også resten av maten ville komme samtidig. Da svarte servitøren «jeg har bare to armer» da fikk vi litt «hakeslepp»
Maten var veldig god, men det var ikke de minnene vi satt igjen med.

Takk, arildth
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men både jeg og kjæresten fikk feil mat uten at det ble ordnet opp i. Han fikk feil biff og manglet bernaisesaus, og jeg fikk heller ikke bernaisesaus. Vi satt lenge og ventet etter å ha gitt beskjed, men det kom aldri. Litt i det dyreste laget i forhold til kvalitet.

Takk, GoPlaces07866124184

Reisende som så på Egon Tromsø, så også på

Har du vært i Egon Tromsø? Del dine erfaringer!