“Kan ikke steke biff”
Anmeldelse av Egon Tromsø

Egon Tromsø
Vurdert som nr. 9 av 21 Smått og godt i Tromsø
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi er en restaurant med beliggenhet i hjertet av Tromsø sentrum. Restauranten har en koselig atmosfære bygget opp på gammel norsk kultur, med gjenstander og bilder fra Tromsøs begynnelse. Menyen vår er stor og innholds rik, og er tilpasset de fleste. Vi har alt fra småretter til hovedretter, deilige desserter og mye godt å drikke.Til barna har vi pannekaker, laks, pasta, hamburger og pølse for en billig penge. Som en ekstra bonus har vi en lekekrok med spill, film, ballonger og aktivitets hefter.Alle trives på Egon, og vårt motto er: "Alle hører hjemme på Egon."
Anmeldt 18. september 2021

Vi bestilte en entrecote medium stekt og en pepperbiff medium stekt.
Entrecoten var welldone og faktisk litt tør. Den første pepperbiff var rare, tok derfor fat i betjeningen som undskyldte og tilbød en ny pepperbiff. Den nye pepperbiff var welldone og også tør.
Kjedelig for det første ikke at kunne spise maten ilag og endda mere kjedelig at de ikke kan steke en biff medium, når det er det som bestilles.
Anbefaler ikke at kjøpe biff der.
Forretten bruchetta, var det eneste som var bra..

Dato for besøk: september 2021
Takk, J3671KAcamillal

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

God mat og drikke som alltid. men den ene servitøren var tydelig irritert og ikke særlig hyggelig eller imøtekommende.

Takk, Anniken T
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Vi forhåndsbestilte bord på denne restauranten en fredag kveld. Vi ble møtt av hovmesteren og fikk tildelt bordet vårt. Vi var flere i følge og vi bestilte ved å benytte QR-koden som var ved bordene. Drikkende kom først på bordet og så tok de en stund før rettene begynte å komme. To personer fikk ikke hovedrettene sine, selv om det var nesten gått 1 time. Vi etterlyste maten og da var det tydelig at vi hadde blitt glemt. Maten smakte godt, men oppfølgingen fra de ansatte var dessverre dårlig. Det hadde vært fint om betjeningen f.eks hadde tilbudt seg dessert på huset på grunn av forglemmelsen, men dette skjedde ikke.

2  Takk, VacationOslo
Anmeldt 20. august 2021

Veldig greit med en slik kjede hvor du kan gjenkjenne menyen og servicen uansett hvor i Norge du er. Bestandig god mat til en grei pris og hyggelig betjening. Egon er et trygt valg, hvis det blir litt kjedelkig ilengden kan man velge noe annet en gang men man kommer alltid tilbake til Egon

Takk, Isbjorn1955
Anmeldt 8. august 2021

Hei,

Har vært på Egon på jekta tre ganger. Har alltid vært fornøyd med service og burgeren, men både mamman min og kjæresten bestilte dobbel biffsnadder første gang de var der og de syntes det var alt for lite kjøtt, og for mye sopp og andre ting som er i retten. Kjøttet var også ganske lite smak i og de begge er veldig fornøyd med dobbel biffsnadder hos Egon i byen, men på jekta er de ganske skuffet. Var i går på jekta på Egon med kjæresten, da bestilte han heller en entrecôte 350 g medium stekt pga. Biffsnadderen hos dere var så dårlig. Han var heller ikke helt fornøyd med entrecôten da den var alt for seig, var alt for mye skjære og tyggemotstand i den og det var en stor bit av den han måtte la være å spise fordi den var så seig. Alt i alt var smaken god og retten ellers var bra, men ikke kjøttet. Dette er ting kokken eller kokkene kan forbedre seg på

Takk, Elisehf0303

Reisende som så på Egon Tromsø, så også på

Har du vært i Egon Tromsø? Del dine erfaringer!