“Anbefaler å prøve dette. Vi kommer ihvertfall tilbake. ”
Anmeldelse av NYT

NYT
Vurdert som nr. 59 av 136 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Fint lite smug, koselig atmosfære. Hyggelig betjening, god service. Spiste rekesmørbrød. Dette var nydelig. Minuset var prisen på colaen, 48kr for en liten boks. Anbefales.

1  Takk, JI N

Anmeldt 22. juni 2021

Fantastisk mat, nydelig atmosfære, god service og hyggelig betjening. Fine lokaler også. Virkelig til å anbefale!

Takk, kristinefa
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Bestilte en reinsdyrhamburger til ca 250 kr, og hadde store forventninger. Fikk en liten hamburger i et brød som mest sannsynlig var kjøpt på Rema 1000. I tillegg til hamburgeren var det to potetbåter, to tomatskiver og litt isbergsalat. Må si jeg mildt sagt ble skuffet, og bare delvis mett. Tromsø har så mye spennende å by på at jeg absolutt vil anbefale et annet sted å spise.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, LeifG92
Anmeldt 18. juni 2021

Kjempegod mat og veldig god service! Spiste cæsarsalat og andesalat og alt var tilberedt perfekt! Servitøren skapte god stemning

Takk, andreasX1217TP
Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

God mat, fantastisk betjening :) Anbefales å besøke Nyt og ros betjeningen fordi de fortjener det :) vi var super fornøyde :)

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 596tina_

Reisende som så på NYT, så også på

Har du vært i NYT? Del dine erfaringer!