“Tromsø ferie 2021”
Anmeldelse av NYT

NYT
Vurdert som nr. 59 av 136 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og min kone var noen dager i Tromsø og fant denne utrolige koselige plassen gjemt i en liten bak gate fra gågate.Dette er et sted man absolutt bør besøke.Fine priser,meget god mat og drinker i alle varianter.Siste dag fikk vi hilse på hus fruen som var en utrolig flott dame som hadde smilet på lur.Hit kommer vi igjen

1  Takk, kentm176

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Anbefales! Koselig smug med nydelige Hortensia, utebord og varmelamper. Spiste lunsj inne og kom tilbake på kvelden for drinker.

1  Takk, RagniK
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Fint lite smug, koselig atmosfære. Hyggelig betjening, god service. Spiste rekesmørbrød. Dette var nydelig. Minuset var prisen på colaen, 48kr for en liten boks. Anbefales.

1  Takk, JI N
Anmeldt 22. juni 2021

Fantastisk mat, nydelig atmosfære, god service og hyggelig betjening. Fine lokaler også. Virkelig til å anbefale!

Takk, kristinefa
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Bestilte en reinsdyrhamburger til ca 250 kr, og hadde store forventninger. Fikk en liten hamburger i et brød som mest sannsynlig var kjøpt på Rema 1000. I tillegg til hamburgeren var det to potetbåter, to tomatskiver og litt isbergsalat. Må si jeg mildt sagt ble skuffet, og bare delvis mett. Tromsø har så mye spennende å by på at jeg absolutt vil anbefale et annet sted å spise.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, LeifG92

Reisende som så på NYT, så også på

Har du vært i NYT? Del dine erfaringer!