“Nyt god mat hos restaurant Nyt i Tromsø”
Anmeldelse av NYT

NYT
Vurdert som nr. 59 av 136 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Restaurant Nyt ligger i en sidegate i gågaten i Tromsø, hvor det er både lunt og koseligt. Vi har besøkt de flere ganger under oppholdet vårt i Tromsø og vi har bare fått fantastisk god mat og god service

1  Takk, ninahI6963QD

Anmeldt 8. august 2021

Snublet over dette lille smuget ved en tilfeldighet. Trivelig atmosfære og trivelig intim atmosfære. Både uteservering og bord inne og en god meny.
Vi valgte en blandet grill"tallerken" for to og fikk rikelig og nydelig mat. Spareribs med husets egen marinade/saus, entrecote, krydret pølse, bakte poteter og godt med grønnsaker. Husets egene marinader og sauser var meget gode. Det var også et godt utvalg av øl og alle i personalet var immøtekommende, blide og hjelpsomme.
Vi avsluttet med blåbærpai og sitronpai og de var friske og balanserte og nydelige.
Anbefales varmt, men det var rikelig med mat så man bør være sulten.

Takk, Anders G
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og min kone var noen dager i Tromsø og fant denne utrolige koselige plassen gjemt i en liten bak gate fra gågate.Dette er et sted man absolutt bør besøke.Fine priser,meget god mat og drinker i alle varianter.Siste dag fikk vi hilse på hus fruen som var en utrolig flott dame som hadde smilet på lur.Hit kommer vi igjen

1  Takk, kentm176
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Anbefales! Koselig smug med nydelige Hortensia, utebord og varmelamper. Spiste lunsj inne og kom tilbake på kvelden for drinker.

1  Takk, RagniK
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Fint lite smug, koselig atmosfære. Hyggelig betjening, god service. Spiste rekesmørbrød. Dette var nydelig. Minuset var prisen på colaen, 48kr for en liten boks. Anbefales.

1  Takk, JI N

Reisende som så på NYT, så også på

Har du vært i NYT? Del dine erfaringer!