“Lunch”
Anmeldelse av NYT

NYT
Vurdert som nr. 59 av 136 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, med en meny som passer min gane. -Og når servitørene kan det med service, så er det duket for en god opplevelse. Stedet ligger skjermet til i hyggelige omgivelser. Avslappende atmosfære.

Takk, lenamaureenl

Anmeldt 20. august 2021

Liten men GOD meny, maten smakte veldig godt OG vi fikk veldig god service.
Kommer gjerne igjen hit Dette var en hyggelig opplevelse. Vi gikk blide og fornøyde og mette tilbake til hotellet.

Takk, Isbjorn1955
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og atmosfære. Bestilte blåskjell og hjemmelaget lasagne. Veldig godt begge deler. Blåskjell suppa er noe av det beste vi har smakt. God Italiensk vin og god Frosta Mack øl. Anbefaler å besøke dette stedet.

1  Takk, Jan Tommy L
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Restaurant Nyt ligger i en sidegate i gågaten i Tromsø, hvor det er både lunt og koseligt. Vi har besøkt de flere ganger under oppholdet vårt i Tromsø og vi har bare fått fantastisk god mat og god service

1  Takk, ninahI6963QD
Anmeldt 8. august 2021

Snublet over dette lille smuget ved en tilfeldighet. Trivelig atmosfære og trivelig intim atmosfære. Både uteservering og bord inne og en god meny.
Vi valgte en blandet grill"tallerken" for to og fikk rikelig og nydelig mat. Spareribs med husets egen marinade/saus, entrecote, krydret pølse, bakte poteter og godt med grønnsaker. Husets egene marinader og sauser var meget gode. Det var også et godt utvalg av øl og alle i personalet var immøtekommende, blide og hjelpsomme.
Vi avsluttet med blåbærpai og sitronpai og de var friske og balanserte og nydelige.
Anbefales varmt, men det var rikelig med mat så man bør være sulten.

Takk, Anders G

Reisende som så på NYT, så også på

Har du vært i NYT? Del dine erfaringer!