“Bare en øl med venner.”
Anmeldelse av NYT

NYT
Vurdert som nr. 58 av 138 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 4. september 2021

Stakk innom her for å hilse på en dame som var meget god venn i yngre dager. Og da fikk jeg beskjed om å sette meg ned og ta en øl.

Det tror jeg er den værste opplevelsen og treghet på å få noe å drikke jeg har opplevd i hele mitt voksne liv i kombo med en pizza i Brussel en gang,.

Problemet er jo dette å bestille med en app. Og når appen ikke virker fordi nett er nede så blir det lite å drikke. Mange var veldig oppgitt og den stakkars betjeningen hadde ingen reserve løsning.

Nei dette var skralle greier beklager og vet ikke hvor lenge disse 2 jentene jeg møtte der hadde venta dem var ganske fortvilte og ganske sure pga det.

Her skulle Dere hatt en reserve løsning når nettet Deres er nede er jo ikke vår feil.

Jeg tenker jeg aldri går inn døra der noen flere ganger pgd dette.

Viruset har nå en gang hoved skylda men kan jo ikke være slik på ett utested.

Takk, Baross

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, med en meny som passer min gane. -Og når servitørene kan det med service, så er det duket for en god opplevelse. Stedet ligger skjermet til i hyggelige omgivelser. Avslappende atmosfære.

Takk, lenamaureenl
Anmeldt 20. august 2021

Liten men GOD meny, maten smakte veldig godt OG vi fikk veldig god service.
Kommer gjerne igjen hit Dette var en hyggelig opplevelse. Vi gikk blide og fornøyde og mette tilbake til hotellet.

Takk, Isbjorn1955
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og atmosfære. Bestilte blåskjell og hjemmelaget lasagne. Veldig godt begge deler. Blåskjell suppa er noe av det beste vi har smakt. God Italiensk vin og god Frosta Mack øl. Anbefaler å besøke dette stedet.

1  Takk, Jan Tommy L
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Restaurant Nyt ligger i en sidegate i gågaten i Tromsø, hvor det er både lunt og koseligt. Vi har besøkt de flere ganger under oppholdet vårt i Tromsø og vi har bare fått fantastisk god mat og god service

1  Takk, ninahI6963QD

Reisende som så på NYT, så også på

Har du vært i NYT? Del dine erfaringer!