Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Litt slitt men hyggelig og sjarmerende hotell. God service og spesielt kveldsmat og vafler på ettermiddagen var et pluss. Frokost har godt utvalg og det er masse spise alternativ rett utenfor døren på hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Tony H
Hjemvoll, General Manager på Clarion Collection Hotel Aurora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Kjære superto

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Vi er glade for at du hadde et fint opphold og at du satte pris på vårt konsept med gratis vafler og Tonight's Special.

Vi gleder oss til å ønske deg hjertelig velkommen tilbake.

Beste hilsen Inger-Helén Hjemvoll

Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

De har teipet knappene til heisen fast, hvorfor ikke fikse de skikkelig? Mangel på speil på suiten, står også skruer ut av veggen med døren, badgulvet ser skittent ut, kunne trengt en skikkelig skrubb, sengen går ned på midten, vannkokeren fungerte ikke, proppen til badekaret er egentlig for stor, såpedispenseren i dusjen stod på gulvet, gulvet er kjempeslitt og listene på badet ser ut til å ha fått vannskade.
Men.. det var god pris på suiten og de har vafler hver ettermiddag. Deilig. Hyggelig personale. God frokost.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Mallorca18
Hjemvoll, General Manager på Clarion Collection Hotel Aurora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Hei Mallorca18

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemeldig og at du er helt spesifik på hva du mener vi bør gjøre noe med - dette setter vi stor pris på!

Vi er glad dere satte pris på våre fantastiske medarbeidere og våre gratis måltider.

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning :-)

Hilsen Inger-Helén

Anmeldt 27. august 2018

Denne gangen var Jeg var så heldig å bli oppgradert til Kongesuite ,en spesiell
Og artig opplevelse .
Suiten besto av : Garderobe i entre , En flott stor stue , med sofa og bord ,lenestol og puff , hjørnebord ,
Ei flott spisestue med glassbord og plass til 4 personer.
Herifra har du utsikt til både by , og nydelig utsikt over tromsø havn ,
Mange fine bilder , fint interiør.
Skrivepult ,og stol , minibar , vannkoker , kaffe, te
Ett flott bad med dobbelvask , badekar , egen dusj sone , wc
Soverommet var stort og luftig , sengen var kjempegod , og delikat oppredd med fint sengetøy ,
og store flotte puter , og pynteputer , tv , skap og oppbevaringshyller.
Helhets inntrykket er meget godt ,
og det er en følelse av luksus og velvære.
Så om du ønsker noe helt spesielt ,
Velg Konge suiten på Clarion Aurora Hotel i Tromsø .
Hotellet er røykfritt ,
kjæledyr tillatt ,
har også allergifrie rom , handicaprom ,heis , gratis wifi , bankboks, døgnåpen resepsjon. Vaskeri
Treningsrom. Jacuzzi + mer.
Gjesteparkering kr 150 pr.døgn / ikke el ladestasjon , men elbil kan lades med kontakt/ ledning.
Frokost , vafler på ettermiddag , og varm kveldsmat er innkludert i romprisen. Se tider på hotellets hjemmeside.
Maten er veldig god.
Jeg er superfornøyd med dette oppholdet , og takker så mye for oppgraderingen ,
dette er en medlems fordel ,
for gull og platiniums medlemmer.
Kan kun oppnås ved ledig kapasitet på innsjekkings dagen.
Kongesuite kan bestilles uten medlemskap ,
på lik linje med andre rom.
Hotellet har en del rom som ikke ligger ute på hjemmesiden , dette er spesielt gode rom
Som du kun kan bestille ved personlig kontakt med hotellet.
Hotellet anbefales , det er en glede å være gjest der.

Romtips: bestill direkte hos hotellet , da får du flere rom valg.
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, surrekatt
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Tilbrakte tre netter her i august og kunne ikke vært mer fornøyd! De ansatte var imøtekommende, blide og alltid klar for å besvare de spørsmålene man måtte ha! Frokosten var god og variert, ettermiddagskaffen var et kjærkomment avbrekk i dagen og middagen var variert og velsmakende! Når du topper det hele med boblebad og treningsmuligheter i toppetasjen er i alle fall jeg solgt. Virkelig en topp hotellopplevelse, jeg kommer gjerne tilbake!

Reisetype: Reiste alene
Takk, Sandra T
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Hun som hjalp oss med veibeskrivelser på telefon, spørsmål om spisesteder da vi sjekket og div spørsmål da vi gikk - hun vare bare supersøt og hyggelig. Vi fikk et veldig godt inntrykk av personalet. Jeg ser at mange er misfornøyde med rommene sine, men vårt var helt ok. Og viktigst, det var rent. Utrolig spesiell kunst over senga. En undervannsplante som lignet mer på noe fra underlivet hang i taket rett over senga. Men samme det - vi sov godt og fikk en god frokost. Det er ikke supermange p-plasser til hotellet, men det var andre muligheter rett i nærheten.

Takk, tageer2017