2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 05.02.23
AlgotelsUSD 353
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Etter kansellering av fly falt valget på Clarion Collection Hotel Aurora. Ble møtt av en ansatt som var alt annet enn hyggelig, ingen info, hun spurte ikke engang hvor mange netter jeg skulle bo der! Hun forklarte ingenting i forhold til frokost, ellers spurte hvilket hotellrom jeg ville ha. Svært skuffende og ble skikkelig paff av måten hun kommuniserte på. Dårlig service. Fikk et rom helt klint til heisen, og dermed en del støy fra både folk utenfor og selve heisen. Ble ingen god natt søvn. Svært lytt og opplevelse av mye fest og fyll på hotellet. Luktet kloakk ved toalettet, og varmeovn på rommet fungerte ikke. Ikke verd prisen! Skuffende.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, charlottemolden
Hjemvoll, General Manager på Clarion Collection Hotel Aurora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2018

Kjære charlottemolden

Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding, dette setter vi pris på!

Beklager virkelig at vi ikke leverte den servicen vi er kjent for under ditt opphold.

Jeg tar dette opp med hotellsjef og den som var på jobb umiddelbart.

Med beste hilsen Inger-Helén Hjemvoll

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Clarion Collection Hotel Aurora ligger ved kaikanten. Litt kronglete å komme med bil da det er gjennomkjøring forbudt skilt fra begge sider for alle unntatt buss og taxi , men det er lov å kjøre til hotellet.
Hotellet har en enkel resepsjon, bar i lobbyen, og inngang til spisesalen hvor det serveres frokost, du kan steke deg vaffel på ettermiddagen og de serverer kveldsmat med både kalde og varme retter, alt inkl i romprisen.
Både kveldsmaten og frokosten var bra, så det bor mange reisende der.
Rommet var av god størrelse og bra plass på badet. Rent og pent.

Takk, JosteinEG
Hjemvoll, General Manager på Clarion Collection Hotel Aurora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

usen takk for hyggelig tilbakemelding.

Vi er glade for at du hadde et fint opphold og at du satte pris på vårt konsept med gratis vafler og Tonight's Special.

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Var her en natt ei helg i oktober. Ble møtt av en veldig hyggelig resepsjonist som ønsket velkommen og forklarte om kveldsmat og frokost.
Rakk ikke prøve kveldsmaten, men vi rakk en øl i baren. Fikk gode anbefalinger av bartenderen.

Rommet var flott med fin kunst. Litt slitt gulv om man skulle pirke på noe. Badet har standard over gjennomsnittet av hotel jeg har vært på.

Frokosten har godt utvalg å god kvalitet. Litt mye støy i spisesalen, men det kom fra gjestene.

Kommer gjerne tilbake.

1  Takk, Tor Magne H

Kjære Tor H

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Vi er glade for at du hadde et fint opphold på tross av at gulvet helt riktig er noe slitt.

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Litt slitt men hyggelig og sjarmerende hotell. God service og spesielt kveldsmat og vafler på ettermiddagen var et pluss. Frokost har godt utvalg og det er masse spise alternativ rett utenfor døren på hotellet.

1  Takk, Tony H

Kjære superto

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

De har teipet knappene til heisen fast, hvorfor ikke fikse de skikkelig? Mangel på speil på suiten, står også skruer ut av veggen med døren, badgulvet ser skittent ut, kunne trengt en skikkelig skrubb, sengen går ned på midten, vannkokeren fungerte ikke, proppen til badekaret er egentlig for stor, såpedispenseren i dusjen stod på gulvet, gulvet er kjempeslitt og listene på badet ser ut til å ha fått vannskade.
Men.. det var god pris på suiten og de har vafler hver ettermiddag. Deilig. Hyggelig personale. God frokost.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, Mallorca18
Hjemvoll, General Manager på Clarion Collection Hotel Aurora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Hei Mallorca18

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemeldig og at du er helt spesifik på hva du mener vi bør gjøre noe med - dette setter vi stor pris på!

Vi er glad dere satte pris på våre fantastiske medarbeidere og våre gratis måltider.

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning :-)

Hilsen Inger-Helén