Kjetil B
Tromsø, Norge
1,0 av 5 boblerAnmeldt 6. feb. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: februar 2019
Hjemvoll, General ManagerClarion Collection Hotel Aurora, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 23. feb. 2019
Kjære 725kjetilb

Takk for din tilbakemelding.

Beklager virkelig at din opplevelse hos oss ble dårlig. I høysesongen hender det unntaksvis at vi har overbook og ikke greier å tilby et tilsvarende alternativ, men her har vi uansett ikke levert i henhold til vår standard!

kr 1 687
    kr 1 086
  • Algotels
Se flere hoteller i Tromsø
Anmeldt 8. desember 2018

Hadde bestil på Hotel With, men ved ankomst ble vi henvist til Hotel Aurora pga problemer på With. Ved innsjekk spurte jeg etter oppgradering på grunn av Gullkort, men når vi kom til rommet var det ikke oppgradert. Nytt forsøk i innsjekken gav oppdatering og en bra standard på rommet.Selv om glassplaten på bordet manglet! Andre dagen dukket det ikke opp noen til å stelle rommet, og etter et par purringer dukket det opp fire nye håndklær i døren. Det ble det eneste stellet i helgen, ingen påfyll av teposer, rene kopper eller toalettpapir.
Flott med vafler og kaffe på ettermiddag, og varm kveldsmat! Matsalen kunne riktignok tjent på litt nedvask, og fjerning av den visne palmen ...
Største verdien ligger i hotellets beliggenhet, og måltidene som ligger i konseptet Clarion Collection.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, janinger2016
Hjemvoll, General Manager på Clarion Collection Hotel Aurora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. desember 2018

Kjære JAN R

Tusen takk for din tilbakemelding! Denne er viktig for at vi skal bli bedre!

Vi tar med oss både en visen palme og manglende glassplate! Når det gjelder renhold må jeg bare beklage at dette ikke ble utført som forventet. Alle som fjerner dørhengeren med at de ikke ønsker rommet vasket hver dag i vårt SWEET Stay - program (vi gir penger til UNICEF for å bekjempe traficing når gjestene ikke ønsker rommet vasket) skal naturligvis få daglig renhold - dette må jeg igjen bare beklage at ikke har skjedd hos deg.

Vi er glade for at du satte pris på våre gratis måltider.

Vi håper vi får ønske deg velkommen ved en senere anledning!

Med beste hilsen Inger-Helén Hjemvoll

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Etter kansellering av fly falt valget på Clarion Collection Hotel Aurora. Ble møtt av en ansatt som var alt annet enn hyggelig, ingen info, hun spurte ikke engang hvor mange netter jeg skulle bo der! Hun forklarte ingenting i forhold til frokost, ellers spurte hvilket hotellrom jeg ville ha. Svært skuffende og ble skikkelig paff av måten hun kommuniserte på. Dårlig service. Fikk et rom helt klint til heisen, og dermed en del støy fra både folk utenfor og selve heisen. Ble ingen god natt søvn. Svært lytt og opplevelse av mye fest og fyll på hotellet. Luktet kloakk ved toalettet, og varmeovn på rommet fungerte ikke. Ikke verd prisen! Skuffende.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, charlottemolden
Hjemvoll, General Manager på Clarion Collection Hotel Aurora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2018

Kjære charlottemolden

Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding, dette setter vi pris på!

Beklager virkelig at vi ikke leverte den servicen vi er kjent for under ditt opphold.

Jeg tar dette opp med hotellsjef og den som var på jobb umiddelbart.

Med beste hilsen Inger-Helén Hjemvoll

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Clarion Collection Hotel Aurora ligger ved kaikanten. Litt kronglete å komme med bil da det er gjennomkjøring forbudt skilt fra begge sider for alle unntatt buss og taxi , men det er lov å kjøre til hotellet.
Hotellet har en enkel resepsjon, bar i lobbyen, og inngang til spisesalen hvor det serveres frokost, du kan steke deg vaffel på ettermiddagen og de serverer kveldsmat med både kalde og varme retter, alt inkl i romprisen.
Både kveldsmaten og frokosten var bra, så det bor mange reisende der.
Rommet var av god størrelse og bra plass på badet. Rent og pent.

Takk, JosteinEG
Hjemvoll, General Manager på Clarion Collection Hotel Aurora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

usen takk for hyggelig tilbakemelding.

Vi er glade for at du hadde et fint opphold og at du satte pris på vårt konsept med gratis vafler og Tonight's Special.

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Var her en natt ei helg i oktober. Ble møtt av en veldig hyggelig resepsjonist som ønsket velkommen og forklarte om kveldsmat og frokost.
Rakk ikke prøve kveldsmaten, men vi rakk en øl i baren. Fikk gode anbefalinger av bartenderen.

Rommet var flott med fin kunst. Litt slitt gulv om man skulle pirke på noe. Badet har standard over gjennomsnittet av hotel jeg har vært på.

Frokosten har godt utvalg å god kvalitet. Litt mye støy i spisesalen, men det kom fra gjestene.

Kommer gjerne tilbake.

1  Takk, Tor Magne H

Kjære Tor H

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Vi er glade for at du hadde et fint opphold på tross av at gulvet helt riktig er noe slitt.

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Litt slitt men hyggelig og sjarmerende hotell. God service og spesielt kveldsmat og vafler på ettermiddagen var et pluss. Frokost har godt utvalg og det er masse spise alternativ rett utenfor døren på hotellet.

1  Takk, Tony H

Kjære superto

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.