Trip.com
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Destinia.comUSD 165
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Flott hotell som anbefales. Rent på rommet, og god plass. Deilig spaområde med jacuzzi, badstue og treningsrom, og dusjer. Koster 57kr å booke 30 min i jacuzzi, absolutt verdt det! Noe trøblete med parkering i Tromsø. Vi kom tidlig og fikk plass rett utenfor hotellet (veldig begrenset plass) God og variert frokost, og svært hyggelige resepsjonister. Kommer gjerne igjen!

Romtips: Kom tidlig for parkering utenfor hotellet
Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, ask_luj
Inger Helen Hjemvoll, General Manager på Clarion Collection Hotel Aurora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2021

Kjære dzzlczr

Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding :-) Vi er så glade for å de at dere satte pris på både renhold, spa-avdelingen og en variert frokost. Resepsjonistene våre er alltid til tjeneste og setter stor pris på tilbakemeldingene dine.

Tusen takk for anbefalingen og hjertelig velkommen tilbake :-)

Beste hilsen

Anmeldt 9. juni 2021

Veldig trivelig hotell med sentral beliggenhet. Svært hyggelig personale, fra resepsjonistene til kokk og rengjøringsdamen. Nydelig ettermiddags- fika og god kveldsmat. Fantastisk frokostbuffet, til og med små pannekaker fant man der

Reisetype: Reiste alene
Takk, 38bentes

Kjære 38bentes

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Vi er så glade for å se at du setter pris på servicen og at både frokosten og våre gratis måltider med fika og kveldsmat falt i smak.

Hjertelig velkommen tilbake og riktig god sommer :-)

Hilsen Inger-Helén

Anmeldt 10. mai 2021

Andre gang i den hotell. Fra ankomst fikk bare god inntrykk! På resepsjonen jobbe veldig snil og god jente, hjelpe på alt mulig. Room vart ren, komfortabel og pent. Frokost og Lunsj var PERFEKT! Middag også vart veldig bra, men vart bare kylling av kjøtt. Kan blir mye bedre hvis på middagsbord blir valg mellom 2 alternativ ( jeg forstår, at i corona tid, litte folk) Cafe du kan ta når du vil. Derfor har ikke et ord å skrive negativ om denne hotell. ANBEFALER FOR ALLE! På grunn ligger i hjerte Tromsø, god utsikt, god mat nesten hele dager og god ansatte jobbe i CLARION HOTEL AURORA

Dato for oppholdet: mai 2021
2  Takk, Vlad-okG26
Inger Helen Hjemvoll, General Manager på Clarion Collection Hotel Aurora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2021

Kjære Vlad-okG26

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Så bra at du satte pris på både service, komfort og renhold.

Når det gjelder kveldsmaten er dette et gratis tilbud til alle våre gjester med kun én varmrett i tillegg til hjemmelager suppe og 3 ulike salater. Skulle du likevel ikke finne noe som frister har vi mange gode restauranter å anbefale like undt hjørnet :-)

Vi gleder oss til å ønske deg hjertelig velkommen tilbake!

Med beste hilsen Inger-Helén

Anmeldt 3. mai 2021 via mobile enheter

Vi var i Tromsø noen dager i april. Vi valgte da å bo på Clarion Aurora. Hotellet ligger flott til nede ved havnen. Vakker utsikt mot Ishavskatedralen og fjellheimen med sne dekte fjell. Rommet vårt var stort og romslig, Superierom. Sittegruppe med bord, stor deilig, god seng og badekar på badet. Vil absolutt anbefale dette hotellet. Stille og rolig, sentralt til det meste.

Dato for oppholdet: april 2021
2  Takk, 973mariannek

Kjære 973mariannek,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Så flott å se at dere satte pris på både utsikt, beliggenhet og komforten på rommet.

Tusen takk for anbefalingen!

Vi håper vi får ønske dere hjertelig velkommen tilbake :-)

Beste hilsen

Anmeldt 25. april 2021 via mobile enheter

Jeg annkom hotelet torsdag 15/4
Ble møtt av en svært hyggeli mann i hotel skranken som oppgraderte meg fra standar rom til superior rom forde jeg skulle være der i tre netter tilsammen.
Meget flott rom og bra seng.Fint bad var det også.
Hotelets frokost var god med mye godt og velge mellom.
Fri kaffe hvis man ville ha det var det også.
Fra 15.00 var det litt kaker med kaffe og få gratis.
Liten middags rett fra 18.00_ 20.00
Damen som hadde renhold i andre etasje var blid og svært hyggelig.Det var ikke renhold av mitt rom for det var et miljø hotel.
Fikk god hjelp av resepsjonist Dennis Fossli topp service fra han.
Jeg vil anbefale dette hotelet i Tromsø og jeg kommer tilbake igjen i April 2022.
Hilsen Dag Oddan

Dato for oppholdet: april 2021
1  Takk, dago705
Inger Helen Hjemvoll, General Manager på Clarion Collection Hotel Aurora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. april 2021

Kjære Dag,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding!

Det gleder oss at du satte pris servicen fra Dennis og housekeeping, våre gratis måltider og at du likte rommet du fikk.

Tusen takk for din anbefaling og hjertelig velkommen tilbake i april neste år!

Med beste hilsen