Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 2. oktober 2018

Meget god frokost. Kjempe service hos personalet. Ligger meget sentralt og tilbyr kveldsbuffet. Det er sjelden å oppleve, når hotellet ikke har restaurant. Fast hotell for min del når jeg er i Tromsø.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Stein Tore L
zapffetromso, Daglig leder på Quality Hotel Saga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Kjære Stein Tore L,
Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding etter ditt opphold på Quality Hotel Saga. Vi er svært glad for å høre at vi klarte å innfri dine forventninger.
Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.
Quality Hotel Saga

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Dette var et enkelt hotell med lav standard. Innvendig rom som man ikke kunne få luftet, gir dårlig lys og luft. Smal seng og dårlig hodepute. Lite og trangt bad. Dårlig brødtilbud for en med cøliaki til frokost. Bor neppe her flere ganger. Savnet et søppelspann i resepsjons område.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, 917evad
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

1 uke overnatting via jobb. Fint hotell, med fin beliggenhet i sentrum av Tromsø! Rommet var god standard og maten var grei. Allergener kunne ha blitt merket bedre på maten. Flere med laktoseintolleranse ble dårlige. Gjerne sett flere servitører på jobb, da bordene var fulle av tallerkener og ingen kom og tok de vekk etterhvert. Litt dumt at kokkene må gjøre servitørene sin jobb..

Resepsjonen burde også svare på telefonen.. Vi ringte flere ganger i flere minutter for å få tak i resepsjonen.

Men alt i alt, var det ett flott opphold!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Carolinesk00
zapffetromso, Daglig leder på Quality Hotel Saga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2018

Kjære Carolinesk00,
Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt opphold ved Quality Hotel Saga. Vi lover å følge opp dine kommentarer vedr. merking av maten. Vi beklager imidlertid dersom det var rotete i restauranten. Det er ikke slik vi vil fremstå og vi lover å ta tak i dette.
Takk for responsen og velkommen tilbake.

Anmeldt 16. august 2018

Helt greit hotell for helgebesøk i Tromsø. Hyggelig betjening .Spesielt flott med anledning til gratis ettermiddagskaffe og vafler. Rimelig og godt. Bor her gjerne igjen.
Litt støy fra gatene rundt om natten.

Romtips: Rom med sjøutsikt er å foretrekke.
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, GeorgK373

Kjære Georg K,
Takk for din tilbakemelding etter ditt opphold ved Quality Hotel Saga.
Vi håper å se deg som gjest ved en annen anledning. Velkommen tilbake.

Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Enkelt hotell som du får mye for pengene. Fine store moderne rom og veldig sentralt. Ligger midt i byen med gåavstand til både båt og bussavganger, restauranter og puber.
Frokosten er etter vår smak, men litt lite i resepsjonsområdet.
Vi kommer gjerne igjen!!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, junep530
zapffetromso, General Manager på Quality Hotel Saga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2018

Kjære junep530,
Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding etter ditt opphold på Quality Hotel Saga. Vi setter stor pris på tilbakemeldiger fra våre gjester, og når de er av det hyggelige slaget varmer de ekstra godt.
Velkommen tilbake en annen gang.