Expedia.comUSD 146
CheapTicketsUSD 146
Orbitz.comUSD 146
2025 av 465 anmeldelser
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

et koselig og sentralt hotell, midt i smørøyet av Tromsø. litt trangt og slitent på rommene, men renholdet var supert. Enkel frokost som ikke bydde på noen overaskelser. alt i alt et greit å koselig hotel. vi kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 237terjel
zapffetromso, Daglig leder på Quality Hotel Saga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

237terjel,
Tusen takk for tilbakemeldingen etter ditt opphold på Quality Hotel Saga. Vi er takknemlig for tilbakemeldinger, både positive og mindre positive. Det er slik vi kan bli bedre. Vi kan informere om at vi skal renovere 18 av våre hotellrom førstkommende sommer, og da vil alle hotellrom ha vært igjennom en renovering de siste 4 årene.
Godt nytt år og velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Dette er et sentralt plassert hotell. Kun 3 minutters gange til vannhullet «Skarven» og hurtigrutekaia. Hotellet er delvis nyoppusset og jeg hadde et pent rom. Mer enn godt nok. Restauranten er trang, men maten var god. Personalet var virkelig vennlige. Hele huset virket velholdt og med solid renhold. Det er noe støy fra gate/byliv. Snørydding høres godt.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Dag Willy T

Kjære Dag Willy T,
Godt nytt år!
Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt opphold på Quality Hotel Saga. Vi beklager om dere ble forstyrret av trafikkstøy/snørydding, men det er det desverre lite vi kan gjøre med da Tromsø Kommune ofte benytter natten til dette arbeidet.
Velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Var 3 som bodde på et rom hele helgen. Flott, stort rom, rent, meget hjelpsomme ansatte i resepsjonen. Frokost helt ok. Nøkkelkortene ble avmagnetisert flere ganger, men det opplever man andre steder og. Hyggelig med vafler og kaffe om ettermiddagen, selv om vi ikke benyttet oss av det tilbudet. Kommer gjerne igjen. Høvelig beliggenhet.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Ellen O

Kjære Ellen O,
Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding etter ditt besøk på Quality Hotel Saga. Vi er svært glad for at dere var fornøyd med oppholdet, og vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.
Tore Pettersen

Anmeldt 2. oktober 2018

Meget god frokost. Kjempe service hos personalet. Ligger meget sentralt og tilbyr kveldsbuffet. Det er sjelden å oppleve, når hotellet ikke har restaurant. Fast hotell for min del når jeg er i Tromsø.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Stein Tore L

Kjære Stein Tore L,
Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding etter ditt opphold på Quality Hotel Saga. Vi er svært glad for å høre at vi klarte å innfri dine forventninger.
Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Dette var et enkelt hotell med lav standard. Innvendig rom som man ikke kunne få luftet, gir dårlig lys og luft. Smal seng og dårlig hodepute. Lite og trangt bad. Dårlig brødtilbud for en med cøliaki til frokost. Bor neppe her flere ganger. Savnet et søppelspann i resepsjons område.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, 917evad