Trude R
    kr 1 130
Se flere hoteller i Tromsø
1924 av 518 anmeldelser
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Fine rom, mange rom har gang med garderobe og hyller og det er veldig praktisk, store, fine rom, hjelpsomme resepsjonister, rent, vannkoker og kjøleskap e topp. Kommer alltid tilbake hit, en av topp tre i Tromsø. Hvis noe forbedring så er ikke ekstrasengene noe god å ligge på.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Ellen O
Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

Veldig hjelpsom i resepsjonen.
Billig parkering når du bor på hotellet.
Rom reent og ryddig. Serveres kaffe og vafler hver ettermiddag, meget fint tiltak. Hadde fått 5 stjerner hvis baconet hadde vært ved siden av speilegget, ikke opp på.

Dato for oppholdet: mars 2020
1  Takk, 856alfz
Anmeldt 26. februar 2020

Sjekket inn raskt og effektivt av veldig vennlig personale. Hotellet har utmerket beliggenhet ift sentrum av Tromsø og hurtigbåtkaia. Fikk rom 615, enkeltrom. Rommet er OK i størrelse og har ikke lydproblematikk fra gaten.
På enkeltrom savner jeg en stol til kontorpulten, mange som bestiller enkeltrom er på jobbreise og ønsker å arbeide fra rommet. Badet som var helt utdatert og trenger sårt oppgradering samt litt lyd fra ventilasjonsanlegget gjør at jeg bare gir 3 i rating.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 336gj_rans
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Sentralt beliggende, trivelig resepsjon, meget bra rom stort og trivelig. Frokosten kunne hatt litt bedre utvalg. Hotellet er absolutt et besøk verdt. Hotellet har ikke bar og restaurant kun frokostsal, men alt i alt et trivelig sted å overnatte.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Taiper
Anmeldt 28. desember 2019 via mobile enheter

En siste natt på Saga.
At hotellet bærer preg av sin alder ble i dette tilfellet ingen hyggelig afære. Førsteinntrykket var dårlig da hele hotellet minner om en sliten kommunal institusjon og etter en natt uten søvn grunnet dårlige senger og støy, tenker vi at med dette blir en siste natt på Saga. Frokosten var heller ikke noe å skrive hjem om, og i matsalen ble vi sittende i et voldsomt kaldtrekk.

Hotellet fortjener ikke å være en del av Choice gruppen da det rett og slett ikke holder mål i dette hotellsegmentet, "Quality".

Tips til etterretning:
Tilbake til tegnebrettet å start fra scratch.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Esstien