Destinia.com
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Om du har familie og skal til Tromsø er dette hotellet for deg. Sentralt, fantastisk hyggelig (Og fleksible) ansatte i alle ledd, utrolig fin frokost, flotte fasiliteter og muligheter for connecting doors mellom to rom. Alt familien trenger. Ingen tvil om at vi har funnet vårt faste hotell i Tromsø!

Takk, SimonZJ
Anmeldt 3. juni 2021

Hadde et koselig opphold i Tromsø i lag med barna og feiret bursdag av en av de. Var også ute på kafe og spiste en bedre middag på restaurant. Hotel Saga har jeg brukt som hotel på mine kursdager også. Har blitt godt mottatt alle gangene jeg har vært der.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Elisabeth S
Anmeldt 3. mai 2021

Vi hadde et helt herlig døgn på dette hotellet. Vi hadde bestilt et noe større rom enn vi normalt gjør på grunn av bursdag - og vi ble faktisk oppgradert enda et hakk da vi kom. - Ta det som en bursdagsgave fra hotellet, sa resepsjonisten :-). Vi storkoset oss, og hadde det aldeles strålende. Herlig service hele veien, og frokosten er ypperlig. Vi har bodd på dette hotellet før, og vi trives veldig godt her. Det er liksom alltid flere gode grunner til at vi vender tilbake hit. Takk for et nydelig døgn :-)

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Tunk2011
Anmeldt 18. januar 2021

Kunne ikke vært bedre. Fikk låne garasje til bilen. Ladet opp batteri. Hadde et supert opphold i lag med andre kursdeltakere. Fikk buss fra hotellet tur og retur fra hotellet. Vaffel og kveldsmat fikk vi også når vi var ferdige på kurs.

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, Elisabeth S
Anmeldt 9. desember 2020

Aldri overnattet her før. Kom hit og rommet var stort og flott, rent og ryddig. Ekstra stas at det var kjempefint pyntet med jule dekorasjoner og juletre på rommetekstra poeng for julesjokoladen Blir absolutt å komme hit flere ganger!

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, Inglarsen1988