Anmeldt 23. september 2018

Vi liker å overnatte på dette hotellet, på grunn av den sentrale beliggenheten. Vi velger superior rom, for å ha litt plass. Overnattingen denne gangen var en skuffelse. Det var svært skittent rundt ventilasjonen på badet og et sus som holdt oss våken. Både vasken og dusjen hadde problemer med å ta unna vannet, slik at det hopet seg opp i dusjen og i vasken. Det er nok på tide at det blir gjort noen utbedringer.
Service er svært god, og frokosten setter vi pris på.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, rolf_lossius
Hjemvoll, General Manager på Clarion Collection Hotel With, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Kjære rolf_lossius

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding, dette setter vi stor pris på.

Jeg beklager at oppholdet ikke ble helt som forventet, både på grunn av ventilasjonssystemet og problemene med sluken i dusj/vask. Vi renser kontinuerlig alle sluker, men her har det altså vært et avvik. Send meg gjerne en mail på inger.helen.hjemvoll@choice.no med hvilket romnr det var, slik at jeg kan kontrollere at problemet er løst!

Vi er svært glade for å se at dere satte pris på både servicen og frokosten ved hotellet.

Jeg håper vi får ønske dere hjertelig velkommen ved en senere anledning :-)

Med beste hilsen Inger-Helén Hjemvoll

Anmeldt 9. september 2018

Har reist til Tromsø og bodd på forskjellige hoteller tidligere, men denne gangen var oppholdet ei lita uke og komfort ble foretrukket framfor gourmet. Reint og pent på rommet, en av flere hoteller som tilbyr kveldsmat, trimrom og relaxavdeling. Grei pris (for romslige rom) om det bookes i god tid.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Mr H
Hjemvoll, General Manager på Clarion Collection Hotel With, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Kjære Mr H

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det gleder oss å se at dere likte dere hos oss og setter pris på vårt tilbud om gratis Tonight's Special og relax/treningsrom.

hjertelig velkommen tilbake.

Beste hilsen Inger-Helén

Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Dette hotellet har et fantastisk service innstilt personale. Det er Hjemmekoselig med god mat å i tillegg får du kveldsmat helt utrolig! Hotellet får full score fra oss! Vi kommer tilbake helt garantert

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, NorthStar784785
Anmeldt 24. august 2018

Jeg fikk god service ved ankomst , innsjekk var klargjort , området rundt resepsjonen var fint , der var det flere gode myke lenestoler i skinn , lobbybar : tilbyr også alkoholfri drikke
Hotellet har frokost fra 07.00 -10.00, vafler mellom 15-18 , og varmretter som kveldsmat ; fra kl 18.00-21.00
innkludert i prisen. Gratis kaffe og aviser .
Maten er god .
Fine lokaler , god service i spisesal.
Jeg fikk ett oppgradert , men lite dobbel rom ; med nydelig havutsikt . God seng .Rommet var pent og koselig ,
men får trekk for manglende minibar/ kjøleskap.
Fint bad. Godt renhold. Intet å utsette.
De har heis , tilrettelagte Handicaprom , Møterom , Barn sover gratis i dobbelseng til foreldre , ekstra seng mot gebyr.
Hund tillatt på enkelte rom.mot gebyr ; kr 250
Hotellet har treningsrom med tredemøller, vekter etc. Og Realax avdeling. Gratis wifi på hele huset./ alle rom
Bagasje oppbevaring. Ikke egne parkeringsplasser.
Innsjekk kl 15.00
Utsjekk kl 12.00
Senere utsjekk ved kapasitet. Spør ved adkomst.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, surrekatt
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Hotellet er sentralt plassert i sentrum av Tromsø, med kort vei både til shopping og sjø. Rommene er pene og rene, og det er rolig om kvelden. Stort pluss for frokost og kveldsmat inkludert i romprisen.

Dato for oppholdet: september 2017
Reisetype: Reiste alene