4 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 286
Vio.comUSD 286
Trip.comUSD 307
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Bodde på hotellet første gang på begynnelsen av 90-tallet tror jeg. Da hotellet var nytt. Fortsatt holder hotellet koken. Hyggelige rom, god service og perfekt beliggenhet enten man vil spise sel på Skarven, gnafle Mack og mås eller se midnattssolen. Absolutt et verdig alternativ til hotellet litt lenger bort på brygga.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 29. november 2018

Hotellet lå fint til ved sjøen, fine rom, gode senger og ikke minst sentralt. Frokost, vafler og kaffe om ettermiddagen og kvelds var inkludert i prisen. Persjonalet var høflige og meget hjelpsomme. Vi var en gjeng fra Sveio i vest og Vardø i nordøst som hadde et treff i Tromsø. Alle var meget fornøyd med oppholdet og vil anbefale hotellet til andre.

Romtips: Rom mot sjøen har flott utsikt
Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, 417Gunn
Hjemvoll, General Manager på Clarion Collection Hotel With, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Kjære 417Gunn

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Hjertelig velkommen tilbake.

Beste hilsen Inger-Helén Hjemvoll

Anmeldt 24. september 2018

Det må bli With; det er mange nye fancy moderne hoteller i Tromsø, men hvem kan hamle opp med hjemmefølelsen en får på dette hotellet. Trivelig atmosfære, hyggelig og serviceinnstilt betjening, og gode senger og nydelig frokost. Hva mer? Jo, nettopp følelsen av litt hjemme, og sentralt midt i Tromsø. Keep up the good work!

Takk, DogOnSnail
Hjemvoll, General Manager på Clarion Collection Hotel With, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Kjære Jørgen L

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på!

Hjertelig velkommen tilbake :-)

Beste hilsen Inger-Helén

Anmeldt 23. september 2018

Vi liker å overnatte på dette hotellet, på grunn av den sentrale beliggenheten. Vi velger superior rom, for å ha litt plass. Overnattingen denne gangen var en skuffelse. Det var svært skittent rundt ventilasjonen på badet og et sus som holdt oss våken. Både vasken og dusjen hadde problemer med å ta unna vannet, slik at det hopet seg opp i dusjen og i vasken. Det er nok på tide at det blir gjort noen utbedringer.
Service er svært god, og frokosten setter vi pris på.

1  Takk, rolf_lossius

Kjære rolf_lossius

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding, dette setter vi stor pris på.

Jeg beklager at oppholdet ikke ble helt som forventet, både på grunn av ventilasjonssystemet og problemene med sluken i dusj/vask. Vi renser kontinuerlig alle sluker, men her har det altså vært et avvik. Send meg gjerne en mail på inger.helen.hjemvoll@choice.no med hvilket romnr det var, slik at jeg kan kontrollere at problemet er løst!

Vi er svært glade for å se at dere satte pris på både servicen og frokosten ved hotellet.

Jeg håper vi får ønske dere hjertelig velkommen ved en senere anledning :-)

Med beste hilsen Inger-Helén Hjemvoll

Anmeldt 9. september 2018

Har reist til Tromsø og bodd på forskjellige hoteller tidligere, men denne gangen var oppholdet ei lita uke og komfort ble foretrukket framfor gourmet. Reint og pent på rommet, en av flere hoteller som tilbyr kveldsmat, trimrom og relaxavdeling. Grei pris (for romslige rom) om det bookes i god tid.

Takk, Mr H
Hjemvoll, General Manager på Clarion Collection Hotel With, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Kjære Mr H

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det gleder oss å se at dere likte dere hos oss og setter pris på vårt tilbud om gratis Tonight's Special og relax/treningsrom.

hjertelig velkommen tilbake.

Beste hilsen Inger-Helén