5 personer ser på dette hotellet
Etrip
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Trip.comUSD 205
Anmeldt 24. juni 2021

Nedslitte rom, byens høyeste pris, renhold hver tredje dag, dårlig mat og elendig service.
En resepsjonssjef som roper at du får hva du betaler for, når du påpeker mangler, fører til at jeg innser at jeg nok får mye mere for pengene hos et annet hotell.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 990trond
Inger Helen Hjemvoll, General Manager på Clarion Collection Hotel With, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2021

Kjære 990trond

Tusen takk for din tilbakemelding, denne er viktig for oss. Beklager at vi ikke lever opp til dine forventninger. Jeg beklager om du opplevde at resepsjonssjefen ikke tok i mot dine tilbakemeldinge, dette er langt fra den service hun er kjent for. Vi er ikke byens mest fancy hotell, vi byr på hygge og service som de aller fleste opplever som svært god.

Når det gjelder renhold er det i forbindelse med pandemien besluttet på kjedenivå at rom rengjøres ved avreise, eventuelt hver 3 dag for å minimere risiko for smitte for både gester og medarbeidere - beklager virkelig at dette medførte ytterligere misnøye hos deg.

Vi har 4 andre søsterhotell i byen så jeg er sikker på at et av dem vil tilfredstille dine behov.

Med beste hilsen Inger-Helen

Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

Nettopp sjekket inn på hoteller. Virker greit. Veldig bra kveldsmat. Rommet er moderat, mens utsikten er den verste jeg har vært borti.

Ellers enkelte begrensninger pga. Covid-19, så det er helt forståelig.

2  Takk, T8083QUericw
Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

Renholdet på hotellet var virkelig dårlig. Teppe på rom som sannsynligvis ikke var blitt støvsugd på en stund. Lå f.eks tyggispapir på gulvet. Fikk byttet rom dag to til et rom uten tepper. Men det var det sikkelig støvete på vegg/langs ledninger. Det var også dårlig logistikk ved frokosten. F. Eks kom de med brød 20 min etter at de var åpnet. Mange andre ting var heller ikke klart.

2  Takk, _statufti
Anmeldt 15. september 2020

Jeg fikk et blandet i trykk av dette hotellet.
Rommet var greit. Fin størrelse og brukbar utsikt. Vond seng som ikke hadde nakkestøtte og senga var heller ikke inn til veggen grunnet vindu og ovn.

Rengjøringa ikke så bra. En del skitt i krinker og kroker om du ser etter. Det ble ikke vasket mellom utsjekk og innsjekk. Dette ble begrunnet av corona. Og er det ikke corona så har jeg erfart at hoteller begrunner det med miljøet. Jeg mener dette er mest for å spare penger. Uansett dette ble ikke opplyst om på sidene deres da jeg booket.

Innsjekk/utsjekk: Effektiv. Manglet litt service i forhold til informasjon om hotellet og byen ved innsjekk.

Fasiliteter: Treningsrommet var stengt. Årsaken var smittevern. Dette ble heller ikke opplyst om på sidene deres da jeg booket. Det stod at det var treningsrom. Dette burde hotellet informert om på forhånd. Det var lite utvalg på tv. Skulle gjerne hatt flere internasjonale tv kanaler.

Mat: Jeg ble ikke imponert. Et ok utvalg av pålegg. Men flere gjester brukte fingrene til å ta fra osteskiver som bare lå i en haug.Kanskje ikke så greit i disse coronatider. Det var lite utvalg i brødmat. Ingen rundstykker,bare halvtørre grove brødskiver. Og det var ikke sånn at du kunne velge mellom ulike brødtyper.
Det var ofte tomt for for eksempel brød, og det tok veldig lang tid før det ble fylt på nytt. En del skittent bestikk lå i bestikkkurvene.
Beliggenhet:Fin beliggenhet på brygge. Fin resepsjon og fellesarealer.

Reisetype: Reiste alene
2  Takk, _travelmanontripadv
Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Ankom hotellet til trivelig resepsjon. Fikk rom med utsikt.
Men rommet var ikke rengjort skikkelig da vi fant gammel søppel i skuffene. Resepsjonen beklaget dette.
Skulle spise kvelds , men fikk skitne tallerkner med matrester på som ikke var gått bort i vask.

Vi valgte derfor å spise en annen plass etter å ha smakt litt på hva de serverte.

Frokosten var ikke stor , men av god kvalitet

Takk, t0r0lek
Inger Helen Hjemvoll, General Manager på Clarion Collection Hotel With, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2020

Kjære t0r0lek

Tusen takk for dine tilbakemeldinger - disse er veldig viktige for at vi skal kunne bli bedre!

Jeg beklager virkelig at vi ikke leverte på alle nvå under besøket deres. Her har rutinene ikke vært fulgt og dette er tatt opp med de respektive avdelinger.

Det gleder oss å se at frokosten smakte, selv om den ikke er av det overdådige slaget.

Vi håper vi får muligheten til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning slik at vi kan vise dere hva vi er kjent for å levere.

Yours truly

inger-Helén