Tor D
Bodø, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 17. sep. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: september 2020
Reisetype: Reiste alene
Sandra Loe, Guest Services / Front OfficeRadisson Blu Hotel, Tromso, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 30. sep. 2020
Kjære 719tord,

Tusen takk for den fine tilbakemeldingen din!
Vi er så glad for at du hadde et fint opphold hos oss. Vi driver fortløpende å vurderer åpningstidene til frokosten vår og vi setter pris på ditt innspill.

Hjertelig velkommen tilbake!

kr 877
0.4 km fra Radisson Blu Hotel, Tromso
Se flere hoteller i Tromsø
Anmeldt 17. august 2020

Flott hotell med hyggelig personal,men fraværende renhold. Sto matrester igjen på rommet og vi fikk da tilbud om nytt rom. Der var der hår i senga,urinflekker på do,hallfult vannkoker,2 enkelsenger istede for dobbelseng slik det sto,så når vi våknet på natta låg begge 2 midt i senga mellom ei sprekk.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, lbjorn958917
Victoria Sørli, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Kjære Ibjorn958917.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på personalet, dette skal jeg formidle videre til de.
Vi beklager svikten på renholdet, og jeg har tatt dette opp med Managemet på renhold, renhold
er noe vi virkelig har fokus på, og ikke minst i stuasjonen som er nå.

Vi håper du ønsker å besøke oss igjen ved en annen annledning.

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet har flott beliggenhet midt i sentrum med sjø- og fjellutsikt. Vi oppgraderte et premiumrom til juniorsuite uten problemer og lav kostnad. Rommet lå i øverste etasje med flott utsikt. Vi hadde litt problemer med fjernkontrollen til TV og pga dette fikk vi levert en flaske vin og godteri til sønnen vår på døra. Det er ekte service det. Rommet ble vasket, men dag 3 ble det ikke gitt nye håndklær til alle på rommet. Det er litt svakt ikke å se at det bor flere enn to på rommet når det er oppredd til flere og det var tre sett håndklær fra før. Dag 3 ble heller ikke dobbeltsengen oppredd. Veldig gode senger, men dobbeldyne må man slutte med på generelt grunnlag. Dusjen var veldig god og toalettsakene var fine. Enkel utsjekk og enkelt taxi-bestillingssystem.

1  Takk, April-Elin
Victoria Sørli, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Kjære April-Elin.

Tusen takk for veldig hyggelig og kontruktiv tilbakemelding.
Vi er veldig glade for at dere fikk ekte Radisson blu service av en av våre kollegaer da dere møtte på problemer med fjernkontrollen til TV.
Kjempe hyggelig lesning.

Vi håper å ønske dere velkommen som gjest hos oss ved en annen annledning.

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Det er alltid hyggelig å overnatte på ett Radisson Blu hotell, og det i Tromsø er inget unntak. Hyggelig betjening og store pene rom.
Men utsikten rett inn i veggen til nabobygget var ikke noe å rope hurra for.
Frokosten var grei nok, men det burde vært bedre oppfølging når det var tomt for noe, slik at gjestene slapp å stadig måtte purre opp.

2  Takk, Restaurantproff
Sandra Loe, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Kjære Restaurantproff,

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen din. Vi er så glade for at du hadde et fint opphold hos oss.
PS: Vi lover bedre utsikt neste gang :)

Hjertelig velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen
Sandra

Anmeldt 5. juli 2020

Dette er det verste vi har opplevd,anbefaler ikke dette hotellet til mennesker,personale gjorde ingenting for å rette på noe,og æ trur faktisk di var gla når vi gikk til konkurrent scandic..aldri mere SAS!

Takk, orjanannfinsen
Vics0r, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel, Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Kjære orjanannfinsen.

Dette var ingen hyggelig lesning.
Vi gjør vårt ytterste hver dag for å levere minneverdige øyeblikk til våre
gjester. Og vi skjønner at vi ikke har nådd opp denne gangen.

Vi beklager så mye.

Ta gjerne kontakt neste gang dere kommer til Tromsø så skal vi gjøre vårt ytterste
for å endre deres oppfatning av Radisson blu hotel Tromsø.

Anmeldt 28. juni 2020

Enkelte ting kunne vært bedre. Det var lytt mellom rommene. Barna på naborommet holdt oss våkne en stund. Organisering av frokost nå i Koronatiden fører til mye matsvinn. Kunnskapen hos resepsjonisten ved innsjekk kunne vært bedre.

Hotellet var rent og ryddig! Stort rom med alt man trenger tilgjengelig. Betjeningen var hyggelige. Sentralt plassert midt i byen.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, vinterlilje
Vics0r, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel, Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2020

Dear vinterlilje.

Thank you for taking your time to write a review on Tripadvisor.

We are happy that you enjoyed the rooms, and the location of the hotel.
We work hard everyday to make our service better, and to deliver memorable moments.
Therefore we really appreciate your opinion, so again thank you.

We hope to welcome you back to Radisson blu hotel Tromsø another time.

Best regards from