3 personer ser på dette hotellet
Priceline
travelup.comUSD 157
Destinia.comUSD 162
Anmeldt 9. juli 2021

Fint hotell,med dårlig ventilasjonsanlegg.Måtte ha vindu åpent, vanskelig å sove p.g.a mye måkeskrik.
Frokost buffe var helt ok. Dyr parkering nær hotellet. Lite rom for 3 personer,hadde premium med sjøutsikt.

Takk, ahanni798644
Sandra Loe, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Kjære ahanni798644,

Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi er så glade for å se at du hadde et fnt opphold hos oss. Dersom du ønsker større plass anbefalerjeg å teste ut våre familierom eller junior suite ved neste besøk. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen
Sandra

Anmeldt 19. juni 2021

Jeg bodde i den nye delen og det er klart en forskjell fra den gamle. Enestående service i resepsjonen, blide mennesker i restauranten og veldig god frokost. Beliggenheten er svært god. Midt i byen med rolig likevel.

Romtips: Ny del av hotellet
Takk, Jens Petter S
Victoria Sørli, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2021

Kjære Jens Petter S,

Så hyggelig å lese denne flotte tilbakemeldingen, dette varmer våre service-hjerter:)

Vi ønsker deg velkommen tilbake til oss på Radisson blu hotel Tromsø ved neste anledning.

Anmeldt 5. juni 2021

Sentralt lokalisert hotell som har blitt renovert. Fikk eh hjørnesuite med oversikt over fjellene. Med midnattssolen rett inn var det bra med gode blendingsgardiner. Prøvde ingen av restaurantene siden det var gode alternativer i nærhete.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Norwegian1905
Victoria Sørli, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2021

Kjære Norwegian1905,

Tusen takk for at du tok deg til å skrive oss en anmeldelse på TripAdvisor, dette var veldig hyggelig.
Vi på Radisson blu er veldig takknemlige for at du hadde et fint opphold hos oss, og at du fikk sett på den nydelige utsikten fra vår hjørnesuite.

Midnattsolen her Nord er helt magisk, vi er stolte av den.

Velkommen tilbake til Radisson blu, og Tromsø ved neste mulighet.

Fortsatt god sommer.

Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

Flott hotell med veldig hyggelige ansatte og god service. Fin beliggenhet sentralt i Tromsø, og kort vei til det meste av nødvendige ting.

Flott rom med utsikt mot Ishavskatedralen, og fantastisk seng og godt renhold hele oppholdet. Frokosten var god og variert, og det var luftig og god plass selv om det var en del gjester der. Anbefales, og jeg kommer garantert tilbake!

Romtips: Var godt fornøyd med rommet i 4. etg
Dato for oppholdet: april 2021
2  Takk, A803ABthomasg
Victoria Sørli, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2021

Kjære Thomas G,

For en fantastisk tilbakemelding, dette gjorde dagen vår helt komplett.
Tusen takk til deg, og vi er veldig fronøyd med at du anbefaler oss.

Ha en flott sommer, og håper vi ses igjen en annen gang.

Anmeldt 16. mai 2021

Nydelig utsikt til havet og mot katedral.
Hyggelig betjening og stort fint rom med badekar.
Alt er preget av Corona. Hotellets betjening holder avstand med munnbind så det kan virke litt upersonlig. Like vell ett flott opphold.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, bmidth191805
Sandra Loe, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2021

Kjære bmidth191805,

Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi er så glade for at du hadde et fint opphold hos oss.
Vi håper snart at alt skal være tilbake slik det var før. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake§

Med vennlig hilsen
Sandra Loe