6 personer ser på dette hotellet
FindHotel
getaroom.comUSD 161
Anmeldt 30. juli 2021

Rent og pent, god service. Frokosten hadde det meste, god og variert mat. meget fornøyd med oppholdet. Bestiller dette hotellet neste gang på tur til Tromsø. Ellers så har Tromsø det meste man kan oppleve

Takk, rgjers403965
Sandra Loe, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2021

Kjære rgjers403965,

Tusen takk for tilbakemeldingen din.
Så godt å se at du ønsker å komme tilbake til oss ved ditt neste opphold.
Vi ønsker deg hjertelig velkommen til oss!

Anmeldt 30. juli 2021

Fint hotell, flott utsikt og meget god frokost. Rent rom og bad med både dusj og badekar. Hyggelig betjenig både i resepsjonen og i frokostsalen. Godt smittevern med antibac tilgjengelig både i resepsjonen og i korridoren mellom rom.

Takk, 67gvmgp7jx

Kjære 67gvmgp7jx,

Tusen takk for tilbakemeldingen din.
Vi er så glade for å se at du hadde et fint opphold hos oss.

Vi håper å se deg som gjest hos oss snart igjen!

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Cato i resepsjonen er den beste når man trenger hjelp sent lørdagskveld . Takk for hjelpen til å booke restauranter når ingen andre kunne hjelpe oss. Vi kan anbefale han og hotellet på det sterkeste. Mvh Olav og gjengen som var på Norges ferie 2021

Takk, OlavM1
Sandra Loe, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Kjære OlavM1,

Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi er så glade for å se at Kato var så imøtekommende å hjelpsom når dere hadde behov for det. Vi er veldig glade for å ha Kato som en del av teamet vårt! Vi håper å se dere hos oss snart igjen og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake! Ha en fortsatt god sommer!

Service Manager

Anmeldt 10. juli 2021

Et fint hotell i sentrum av Tromsø. Fin størrelse på premium rommene og sengen. Det var teppe på rommene. Hotellet hadde ikke aircondition og vi opplevde hetebølge mens vi var der og da ble det varmt å sove. På badet var det badekar som vi måtte bruke til dusj. Alt i alt et fint hotell

Takk, smaarev

Kjære smaarev,

Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi er glade for å se at du hadde et fint opphold hos oss.
Dersom du ikke ønsker badekar så har vi rom med dusj istedenfor. Send gjerne en mail på forhånd så setter vi av et slikt rom til deg neste gang du kommer. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 9. juli 2021

Fint hotell,med dårlig ventilasjonsanlegg.Måtte ha vindu åpent, vanskelig å sove p.g.a mye måkeskrik.
Frokost buffe var helt ok. Dyr parkering nær hotellet. Lite rom for 3 personer,hadde premium med sjøutsikt.

Takk, ahanni798644

Kjære ahanni798644,

Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi er så glade for å se at du hadde et fnt opphold hos oss. Dersom du ønsker større plass anbefalerjeg å teste ut våre familierom eller junior suite ved neste besøk. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!