“Spiste middag med vinpakke til.”
Anmeldelse av Restaurant Smak

Restaurant Smak
Vurdert som nr. 1 av 144 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

En matopplevelse av de sjeldne! Absolutt verst pengene. Nydelig vin til rettene og den rette servitøren! Koselig atmosfære.

Dato for besøk: august 2018
Takk, glenn_barosen

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Restaurant Smak er ikke bare en fest i munnen fra første bit, men en kulinarisk hyllest til alle gode smaker du kan tenke deg. Bestilte seks-retter med vinpakke og fikk mer enn nok mat og drikke i magen :)
Inkludert alle snackene endte vi vel opp med 12-13 forskjellige retter på bordet + en haug med nøye utvalgte viner fra servitøren, som i seg selv var en historietime om det vi drakk til maten. Vi tilbragte tilsammen over tre timer hos Smak - en slik opplevelse er verdt alle pengene!

Takk, kenteinarm
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Vi feiret årets julebord hos Smak. Nydelig mat og drikke toppes av fantastisk service av sprudlende og engasjerte servitører. En skikkelig smaksopplevelse!

Takk, ninaw605
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse! For en service. Vi bestilte 4 retter m vinmeny. 4 retter ble til 10 , da vi fikk små delikatesser under veis. Det var 2 fantastiske kelnere som virkelig kunne sin jobb. Kjøkkenet var åpent så du kunne se hvordan de jobbet. Og lignende bad har jeg ikke sett før på en restaurant , du kunne forsyne deg m alt av beuatyprodukter. Dette stedet anbefaler jeg på det varmeste... tusen takk for meg

Takk, mariannew71
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Beste mat vi har spist. Vi bestilte en 4 tetter m vinmeny, vi fikk 6 venteretter alt var himmelsk. Maten som ble servert var kortreist fra Tromsø. Her blir d vanskelig og forklare dette må oppleves. Det bar 2 servitører som virkelig så deg og kunne sin jobb. Badet var også fantastisk. Hadde du glemt noe fantes alt av beuaty produkter her, alt fra parfyme til tannbørste hårstyling. Bør oppleves

1  Takk, marianneRW

Reisende som så på Restaurant Smak, så også på

Har du vært i Restaurant Smak? Del dine erfaringer!