“En opplevelse”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Kunnskapsrike og dedikerte eiere. Fantastiske smaker fra kortreist mat kombinert med nydelig vin servert på nydelig servise og tilbehør. Intimt og lekkert lokale. Vi kunne se inn på hvordan maten ble tilberedt i et ryddig og rent kjøkken. Toalettet var superrent og velutstyrt. Restaurant Smak bærer preg av eiere som ikke overlater noe til tilfeldighetene.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Marianne K

Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Har vært på stjernerestauranter som kan lære litt av de ansatte på Smak. Nydelig mat, trivelig lokale og hyggelig personale. Anbefales på det varmeste. Beste restaurant i Tromsø.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, BjornMa
Anmeldt 1. august 2019

Dette er den beste restauranten vi har vært på, både når de var i Bodø og nå i Tromsø. VI måtte bli en ekstra dag i Tromsø så vi fikk dra å spise her.
ALT her var helt fantastisk. alt smakte himmelsk. VI nøy hver en bit, og ville bare ha mer av alt!
Personalet er så hyggelig at vi ville ikke dra derifra.
Vi kommer definitivt tilbake om vi er i Tromsø! :)

Takk, andychrissi
Anmeldt 24. juli 2019

Fantastisk opplevelse, virkelig mennesker som brenner for å lage mat. Nydelig mat, fantastisk service. Må rett og slett oppleves. Vært på mange resturanter i Tromsø, men denne toppet alle.

Takk, Frydise15
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Kjøkkensjefen er kort sakt et sjeni, nydelig mat, å topp service!
Ingen tvil om at vi skal tilbake ved første anledning :)

Takk, h_kone554

Reisende som så på Restaurant Smak, så også på

Har du vært i Restaurant Smak? Del dine erfaringer!