“God mat og service,,men mangler det lille ekstra.”
Anmeldelse av Restaurant Smak

Restaurant Smak
Vurdert som nr. 1 av 130 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2020

Har ønsket å besøke denne restauranten i lenger tid og fikk endelig booket bord for 2 en Fredag kveld. Vi ble godt tatt i mot og atmosfæren viket lun og trivelig,, restauranten har dessverre ingen utsikt eller vindu ut. Vi hadde bestilt en 6 retters meny og fikk flere mellom-retter underveis som var spennende og fristende.
Det meste på menyen var kortreist og lokal produsert mat,, noe som vi syntes var veldig bra. Alt vi fikk servert smakte godt og var presentert på en fin måte.
Total opplevelsen var veldig bra med ypperlig service, gode retter.
Men vi savnet det lille ekstra,, som gir deg en smaks-opplevelse du ikke glemmer med det første. De fleste rettene hadde en dominerende smaksopplevelse av fete smaker som smør,fløte,rømme osv. savnet kanskje litt mere syre og friskhet i noen av rettene.
Men for all del en meget fin mat-opplevelse :)

Dato for besøk: juni 2020
Takk, IngarPedersen

Anmeldt 8. juni 2020

gode smaker, veldig porsjoner etter våres smak.
Bestilte 14. retters.

Atmosfæren var helt greit.

Kjekt å kunne ha prøvd. Men mer smak var det ikke.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, ohmv2019
Anmeldt 4. juni 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk. Vi startet med champagne før servering og ble veldig godt mottatt av Eva Linda og August. Hadde bestilt 6-retters og endte opp med tilsammen 15-retter.
Alle rettene var en fryd for ganen og øyet. Vinmeny ble også bestilt og og dette også like fantastisk. Alt i alt tok det 5-timer og alle ble gode og mette.
Anbefales på det sterkeste til alle som skal besøke Tromsø.
Takk for en utrolig kulinarisk kveld. Mvh Tom Rausand.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, tomrO9500IX
Anmeldt 13. mars 2020

Har besøkt Smak for første gang - en utrolig flott, intim og delikat restaurant. Vi var to par som valgte 6 retters meny. Før selve menyen startet hadde vi sikkert smakt på fire småretter som smakte nydelig. Innimellom menyen kom det stadig nye overraskelser på bordet, alle retter servert på en utsøkt måte og med gode smaker. Vertskapet var svært hyggelige og ga oss hele tiden god informasjon om hver rett. Restaurant Smak anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, AnneGrethe60
Anmeldt 10. mars 2020

vi var i Tromsø en lørdagskveld midt i februar, og gledet oss til å besøke Smak.
Hvilken kveld det ble... vi gikk for en seks retters med vinpakke til. Det startet med 4 stk teasere i fra kjøkkenet, som smakte fortreffelig og som satte standarden for kvelden.
Den ene godbiten etter den andre kom på bordet, med en kvitrende blid Linda som øste av sin kunnskap. Det var bl.a kveite, skalldyrsuppe, elg og skrei.
Måltidet ble avsluttet med en herlig dessert, så var så alt for liten, noe jeg påpekte til Linda. Hun snudde seg smilende mot kjøkkenet og ga Espen Chef/ektemann beskjed om å få en dessert ekstra. Hva skal en si.... annet en bestill dere bord på Smak så fort som mulig. Takk for oss

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Espen62

Reisende som så på Restaurant Smak, så også på

Har du vært i Restaurant Smak? Del dine erfaringer!