“En uforglemmelig opplevelse”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Var så heldige å få reservert bord på Smak under vår tur til Tromsø. Her fikk vi en 5 timers smaksopplevelse med fantastisk hyggelig vertskap. 6 hovedretter med 9 smaksretter i tillegg utgjorde en helaften vi gjerne gjentar ved en senere anledning.

Takk, JoSo67

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vanvittig bra opplevelse hele veien. Bestilte 6 retter med vin og satt ca 4,5timer ved denne perlen av en restaurant i Tromsø. Har spist på steder med to stjerner i Guide Michelin som har vært betydelig dårligere.
Super service som aldri ble for «stiv» og bøttevis med lokale råvarer tilberedt med både hjerte og finesse. Absolutt alle retter og elementer var veldig gode (noe som ikke alltid er like selvsagt) noen ganger med en uvant vri som fikk en til å smile ekstra mye.
Kommer gjerne tilbake.

Takk, torsteinr350
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

En uforglemmelig sublim matopplevelse for meg og kona! Vi bestilte femretters, men med alle små fingermatrettene innimellom ++, så endte det vel opp som en 12-13-retters! Har aldri tidligere noen steder smakt så mye god mat. La det ikke være tvil: Den/de som står bak er matkunstnere/genier! Rettene sto i kø gjennom fire timer! Da du stadig trodde du hadde fått den beste retten, så kom den neste og trumfet den forrige osv. Restauranten er en gave til Tromsø! Fantastisk god stemning, ypperlig god kundebehandling/service, estetikk i ypperste klasse når det gjelder serveringsanretninger/fat/plater, stor kunnskap om mat og drikke som de hele veien deler med gjestene. Kredit også for mange lokale leverandører!
Det eneste vi angrer på var at vi ikke ga en hundrelapp ekstra i tips Selvsagt kostet det, men verdt hver krone! Tromsø har mange restauranter, men bare én Smak! De stiller i egen liga!
Hvor blir Michelin av?! Er restauranten for langt nord?
Pål og Tove Andersen

Takk, palareand
Anmeldt 12. juli 2020

Har ønsket å besøke denne restauranten i lenger tid og fikk endelig booket bord for 2 en Fredag kveld. Vi ble godt tatt i mot og atmosfæren viket lun og trivelig,, restauranten har dessverre ingen utsikt eller vindu ut. Vi hadde bestilt en 6 retters meny og fikk flere mellom-retter underveis som var spennende og fristende.
Det meste på menyen var kortreist og lokal produsert mat,, noe som vi syntes var veldig bra. Alt vi fikk servert smakte godt og var presentert på en fin måte.
Total opplevelsen var veldig bra med ypperlig service, gode retter.
Men vi savnet det lille ekstra,, som gir deg en smaks-opplevelse du ikke glemmer med det første. De fleste rettene hadde en dominerende smaksopplevelse av fete smaker som smør,fløte,rømme osv. savnet kanskje litt mere syre og friskhet i noen av rettene.
Men for all del en meget fin mat-opplevelse :)

Dato for besøk: juni 2020
Takk, IngarPedersen
Anmeldt 8. juni 2020

gode smaker, veldig porsjoner etter våres smak.
Bestilte 14. retters.

Atmosfæren var helt greit.

Kjekt å kunne ha prøvd. Men mer smak var det ikke.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, ohmv2019

Reisende som så på Restaurant Smak, så også på

Har du vært i Restaurant Smak? Del dine erfaringer!