“Fantastisk bra!”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. august 2021

Kvelden startet med at hovmesteren ropte oss inn da vi var på vei rett forbi restauranten - noe som sier litt om en noe anonym inngang. Damen som tok i mot oss var derimot alt annet enn anonym så dette var bare starten på en fantastisk kveld. Vi fikk spennende retter på løpende bånd. Rettene var overraskende, spennende, smaksbomber og presentert på en leken og kreativ måte. Servicen var veldig bra, kunnskap og humor i god forening. En kveld og et måltid vi vil huske - lenge!

Takk, Relax446402

Anmeldt 21. juli 2021

Snakk om å føle seg velkommen. Og det er ikke ofte vi på denne type restaurant at alle rettene sitter som et skudd. (Dattern vår "dør" gjerne for en runde til med blomkålsuppe) Så ikke nøl med å bestille 6 retter for du vil ikke gå glipp av noe. Og ikke bekymre deg for at du ikke får nok mat. Det er nok av mellomretter og noen av de med en humoristisk vri. Og etter hva jeg forstår bruker de nye tid på å finne frem til rettene og ikke minst hvilke viner som passer. (Og glass de skal serveres i) Blant annet fikk vi en Barbera d'Alba servert på 6 grader i champagneglass til sei (Eller seibiff med løk som den ble presentert som). Bare gled dere. Eieren, den kvinnelige av de, er jo et fyrverkeri av en dame (uten å være påtrengende) og har også en stor del av æren for opplevelsen vår.
Tusen takk til kjøkkenet og "vår" dame for at 60 årsdagen ble opptur tross alt. Og beklager at jeg ikke kan gi mer enn 5 stjerner

1  Takk, Truls E
Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Deilig og herlig mat med store overraskelsesmomenter. Med eller uten vinpakke er opplevelsen og servicen fantastisk.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Journey10586680279
Anmeldt 7. mars 2021 via mobile enheter

Dette var vårt 2. besøk på Smak, og også denne gangen innfridde de forventningene. Nydelig mat og fantastisk god service gjør dette til en restaurant for spesielle anledninger. Hvis du er litt over gjennomsnittet interessert i mat, er dette plassen for deg. Her er hver rett gjennomtenkt og resultatet er ypperlig. Maten er virkelig av en svært god kvalitet.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, HildeL431
Anmeldt 24. januar 2021

Vi besøkte Smak 22.januar og hadde 6-retters meny. Noe av det beste vi har smakt. Ypperlige rådvarer, rene smaker og maten så helt eksepsjonell ut. Servicen var helt uslåelig. Virkelig verdt turen til Tromsø.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, 262siljea

Reisende som så på Restaurant Smak, så også på

Har du vært i Restaurant Smak? Del dine erfaringer!