“Bursdag”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. august 2021

Fabelaktig mat og vin opplevelse, fantastisk service og kult toalett. Gastronomisk helt klart på høyde med Michelin-restauranter. Nytt bord bestilt.

Takk, tomarildj2021

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra opplevelse på Smak. Nydelige mat, vin og perfekt servise. 6 retters med vinpakke anbefales. Håper å komme igjen

Takk, 809lisek
Anmeldt 9. august 2021

Dette var en kveld vi sent vil glemme. Fantastisk mat, gode råvarer og god oversikt over håndarbeidet på kjøkkenet, og god kontakt med både kokker og de som serverte. Mye historie både om maten og området. Dette ble 10 av 10 !!!

Takk, heidifS829QR
Anmeldt 4. august 2021

Kvelden startet med at hovmesteren ropte oss inn da vi var på vei rett forbi restauranten - noe som sier litt om en noe anonym inngang. Damen som tok i mot oss var derimot alt annet enn anonym så dette var bare starten på en fantastisk kveld. Vi fikk spennende retter på løpende bånd. Rettene var overraskende, spennende, smaksbomber og presentert på en leken og kreativ måte. Servicen var veldig bra, kunnskap og humor i god forening. En kveld og et måltid vi vil huske - lenge!

Takk, Relax446402
Anmeldt 21. juli 2021

Snakk om å føle seg velkommen. Og det er ikke ofte vi på denne type restaurant at alle rettene sitter som et skudd. (Dattern vår "dør" gjerne for en runde til med blomkålsuppe) Så ikke nøl med å bestille 6 retter for du vil ikke gå glipp av noe. Og ikke bekymre deg for at du ikke får nok mat. Det er nok av mellomretter og noen av de med en humoristisk vri. Og etter hva jeg forstår bruker de nye tid på å finne frem til rettene og ikke minst hvilke viner som passer. (Og glass de skal serveres i) Blant annet fikk vi en Barbera d'Alba servert på 6 grader i champagneglass til sei (Eller seibiff med løk som den ble presentert som). Bare gled dere. Eieren, den kvinnelige av de, er jo et fyrverkeri av en dame (uten å være påtrengende) og har også en stor del av æren for opplevelsen vår.
Tusen takk til kjøkkenet og "vår" dame for at 60 årsdagen ble opptur tross alt. Og beklager at jeg ikke kan gi mer enn 5 stjerner

1  Takk, Truls E

Reisende som så på Restaurant Smak, så også på

Har du vært i Restaurant Smak? Del dine erfaringer!