“Mood”
Anmeldelse av Mood Restaurant

Mood Restaurant
Vurdert som nr. 77 av 135 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 3. oktober 2020

Veldig god mat og hyggelig betjening i flotte lokaler. Anbefaler alle å legge et besøk hit. Vi kommer igjen.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, hannelillj2020

Anmeldt 13. august 2020

Var der sammen med familien. Nydelig mat og betjeningen var kjempe hyggelig. Kan absolutt anbefale Mood

Takk, Bente H
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Veldig bra atmosfære og fine lokaler med hyggelig betjening. Maten var veldig bra. Mulighet for mye forskjellig...............

Takk, jeandybdalh
Anmeldt 8. august 2020

Meget god service og fantastisk god mat på et av Tromsøs nye spisesteder. Lokalet var koselig innredet og betjeningen var utrolig hyggelig.I tillegg kom maten raskt og den levde på alle måter opp til våre forventninger. Terningkast 6 etter min mening, og jeg vil definitt komme tilbake til restaurant Mood.

Takk, jorunnpaulinec
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: oktober 2020

Reisende som så på Mood Restaurant, så også på

Har du vært i Mood Restaurant? Del dine erfaringer!