“Pizza ”
Anmeldelse av Mood Restaurant

Mood Restaurant
Vurdert som nr. 76 av 137 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Spiste Pizza med bla skinke og kjøttdeig, måtte lete etter kjøttet.. så ikke særlig fornøyd.. neppe flere besøk

Takk, 489lailah

Anmeldt 11. april 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Bestilte syrisk grill. Veldig mørt og godt marinert kjøtt, gode sylta gulerøtter, herlig god koriander salat, syrlig yoghurt alt veldbalansert. Anbefales på det sterkeste!! Skal definitivt tilbake!

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, AmundB8
Anmeldt 8. februar 2021

Bestilte hvitløksbrød, fikk pizzabunn med litt krydder på.. brukte også veeeeldig lang tid.. anbefales ikke

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, tobiaspostib
Anmeldt 7. februar 2021 via mobile enheter

Tusen takk for veldig god mat! Vi er en familie på sju og bestilte litt forskjellig fra midtøsten-menyen som takeaway og det var deilig og smakfullt! Til og med de kresne små syntes det var veldig god mat! Løp og kjøp Tromsø!

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, Katrine W
Anmeldt 7. januar 2021

Har lenge hatt lyst å prøve denne plassen, siden jeg er vokst opp i nabolaget. Og har tidligere god erfaring med denne typen mat. Og vi ble ikke skuffet. Vi komponerte en sammensetning av småretter, og for en vinner. Alle smakene var helt fantastiske, og vi var enige om at opplevelsen her trumfet dem vi har hatt på adskillig dyrere restauranter tidligere. Dette blir vi å gjenta. Hyggelig betjening og god service.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, iver_martens

Reisende som så på Mood Restaurant, så også på

Har du vært i Mood Restaurant? Del dine erfaringer!