Fantastisk

Jeg har reist med Polar Charter hvert år de siste 4 år. Alltid hyggelig med god måltid. Vi ser mye... les mer

Anmeldt 18. september 2022
Iva9na
Flott tur

Fantastisk dagstur med Polargirl og mannskapet hennes. Ingenting kunne vært bedre. Mannskapet... les mer

Anmeldt 6. september 2022
76ingunnk

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
768 anmeldelser
Anmeldt 30. mai 2019

Selv om isen fortsatt lå rett utenfor Pyramiden, noe som var målet mitt for turen, så synes jeg opplevelsen ble stor likevel. Godt og hyggelig mannskap gjorde turen unik. På toppen av det hele serverte de god mat. Turen anbefales sterkt.

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, Kjell_53
Anmeldt 28. august 2018

En flott romslig båt med et mannskap som gjorde alt for å gi oss en fantastisk opplevelse. Kapteinen tok med glede imot oss i styrhuset og guiden ga oss et vell av informasjon om ruten og det vi så. I baren/salongen traff vi en kar som hadde seilt med denne båten i 11 år og delte mange gode historier med oss. Og til lunsj fikk vi den beste grillede hvalbiffen vi noengang har smakt.
Og naturen der oppe er jo helt fantastisk! Vi så både hval, sel og isbjørn på turen. Alt i alt en fantastisk valuta for pengen!
Turen anbefales på det varmeste!!!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, perage
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Anbefaler alle som besøker Svalbard å ta en tur med «Polargirl» til Pyramiden. Komfortabel båt, hyggelig mannskap med mye spennende å fortelle, og gode øyne for hval, sel, rev og isbjørn(!) underveis. Interresant besøk i Pyramiden med god guide. En uforglemmelig opplevelse.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 81ketild
Anmeldt 18. mai 2018 via mobile enheter

Flott båttur, med fantastisk mannskap. En hyggelig tur med et særdeles serviceinnstilt mannskap. Otto som er kaptein, er raus med historier og lokalkunnskap. Man føler seg veldig oppe i styrhuset. Nydelig mat servert av kokken Håkon, og Frank Morten i baren har vaflene klar, før man har tenkt tanken på kaffe. Stor båt med rikelig plass, både ute på dekk og inne. Kona og jeg var med på utsetting i forbindelse med skitur, og mannskapet var utrolig hjelpsomme og veldig profesjonelle.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, johngL6597BA
Polar C, Daglig leder på Polar Charter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2018

Hei John
Tusen takk for din anmeldelse, det var hyggelig å høre at dere hadde en fin tur.
Mannskapet ombord prøver hele tiden å gjøre det lille ekstra for våre passasjerer slik at dere skal få en så minneverdig tur som mulig.

Anmeldt 15. mai 2018 via mobile enheter

PolarGirl er båten som kan gå i allslags vær, og den har alltid et sted en kan være ute på! Mannskapet er norskt, og guiden som i år igjen er russisk snakker perfekt norsk, engelsk, fransk, russisk og flere andre språk!
Båten har gode varmedresser til utlån, og inne er det varmt i salongene.
på turen serveres det deilig varm lunch, og til den er det alltid nybakt brød, rundstykker eller boller!
Baren har alt av drikkevarer, the, kaffe, mineralvann og øl, samt vin og brennevin.
Ombord stekes det vafler som selges varme. I baren finnes også et spesielt kaffe/the krus med båtens logo for salg, og da kan du drikke så mye the eller kaffe du vil på hele turen
Super båt,og supert mannskap som alltid yter det beste for sine gjester!
Turer til både Barentsburg, Pyramiden og Borebreen kan anbefales!

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, eaaLongyear