Flotte turer

Flott gjennomførte turer både til Pyramiden og Barentsburg. Kan virkelig anbefales. Opplegget på... les mer

Anmeldt 24. juli 2021
heidileifseth
Fauske, Norge
Utmerket hvalsafari

Smak av arktisk liv. Behagelig tur i sjøen, vi har sett flere hval typer. Hyggelig og kunnskapsrik... les mer

Anmeldt 6. august 2020
Iva9na

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
432 anmeldelser
Anmeldt 23. juni 2019

Fantastisk båttur med masse opplevelser. Vi fikk til og med litt ekstra tid, da vi så blåhval og knølhval på tilbakeveien

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, carolineul
Anmeldt 18. juni 2019

Ombord på Polargirl fra Longyearbyen fikk vi se blåhval, vågehval, kvithval, isbjørn, polarrev, reinsdyr og et mylder av fugl. Romslig båt og hyggelig mannskap. Topp opplevelse

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, 810Aud
Anmeldt 31. mai 2019

Siden det var mye is kom vi ikke inn, men hadde en fantastisk tur med gjengen på Polar girl! God mat, hyggelige folk god båt! Og på toppen av det hele fikk vi se en isbjørn!!!!!!
Helt fantastisk!!!!

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, Cosmopolitan383526
Anmeldt 30. mai 2019

Selv om isen fortsatt lå rett utenfor Pyramiden, noe som var målet mitt for turen, så synes jeg opplevelsen ble stor likevel. Godt og hyggelig mannskap gjorde turen unik. På toppen av det hele serverte de god mat. Turen anbefales sterkt.

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, Kjell_53
Anmeldt 28. august 2018

En flott romslig båt med et mannskap som gjorde alt for å gi oss en fantastisk opplevelse. Kapteinen tok med glede imot oss i styrhuset og guiden ga oss et vell av informasjon om ruten og det vi så. I baren/salongen traff vi en kar som hadde seilt med denne båten i 11 år og delte mange gode historier med oss. Og til lunsj fikk vi den beste grillede hvalbiffen vi noengang har smakt.
Og naturen der oppe er jo helt fantastisk! Vi så både hval, sel og isbjørn på turen. Alt i alt en fantastisk valuta for pengen!
Turen anbefales på det varmeste!!!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, perage