Flotte turer

Flott gjennomførte turer både til Pyramiden og Barentsburg. Kan virkelig anbefales. Opplegget på... les mer

Anmeldt 1 uke siden
heidileifseth
Fauske, Norge
Med M/S Polargirl til Pyramiden

Anmeldt 13. juli 2020
Jorn-Ivar
Kaupanger, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
432 anmeldelser
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur til Pyramiden med Polargirl. Det blåste høy og hatter, men skipperen var fantastisk flink til å holde båten på en kurs som gjorde reisen behagelig. Fin båt med gode fasiliteter (og åpenbart gode sjøegenskaper). Veldig hyggelig og imøtekommende mannskap. Spesiell kudos til vår svenske guide Vide som bidro med fantastisk innsiktsfulle og gode fortellinger om hvalross og isbjørn. Flott tur - anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Jorn-Ivar
Anmeldt 12. juli 2020

Vi hadde en fantastisk tur med MS Polargirl. Vide var en utrolig god guide, svært kunnskapsrik, en veldig god formidler og med humor. Båten sakket så vi fikk se både belugahval, vågehval, sel og masse sjøfugl underveis. Pyramiden var svært fascinerende, også her fikk vi en veldig god guide. Stoppet ved Nordenskiöldbreen ble helt magisk, da vi opplevde at breen kalvet. Ellers var båtturen veldig behagelig, med gode soner både ute og inne, gode vafler i kiosken og en god, varm lunch servert på dekk. Vi storkoste oss og anbefaler turen!!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, mehtrd
Anmeldt 23. juni 2019

Fantastisk båttur med masse opplevelser. Vi fikk til og med litt ekstra tid, da vi så blåhval og knølhval på tilbakeveien

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, carolineul
Anmeldt 18. juni 2019

Ombord på Polargirl fra Longyearbyen fikk vi se blåhval, vågehval, kvithval, isbjørn, polarrev, reinsdyr og et mylder av fugl. Romslig båt og hyggelig mannskap. Topp opplevelse

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, 810Aud
Anmeldt 31. mai 2019

Siden det var mye is kom vi ikke inn, men hadde en fantastisk tur med gjengen på Polar girl! God mat, hyggelige folk god båt! Og på toppen av det hele fikk vi se en isbjørn!!!!!!
Helt fantastisk!!!!

Dato for opplevelse: mai 2019