2 personer ser på dette hotellet
Vio.comUSD 270
AlgotelsUSD 308
EtripUSD 270
Anmeldt 2. november 2018

Utrulig fornøyd med rommet og inn og utsjekking var problemfritt. Frokosten var absolutt fantastisk og for et utvalg de har av både varm og kald mat..Hotellet ligger midt i Tromsø sentrum og er dermed nært alt. Et pluss for at Egon ligger i tilknytning tl hotellet.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Torgeir S
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2018

Takk for din gode tilbakemelding. Godt at dere likte oppussingen vi har gjort.
Det er så hyggelig når vi får tilbakemeldinger som forteller at vi har klart å levere til forventningene. Frokosten vår, som vi får mye skryt av, er noe vi er svært stolte av, og derfor betyr det ekstra mye hver gang våre gjester kommenterer den.
Hjertelig velkommen tilbake til Thon Hotel Polar.

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Nydelig og moderne hotell med fine rom! Samt Nydelig frokost, men prikken over i'en var den fantastiske servicen fra den blide og imøtekommende resepsjonisten Nora! Bor gjerne på dette hotellet igjen

Mvh Ian Berg

1  Takk, Ian B
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Det er en glede for meg å lese din beskrivelse.
Dine positive kommentarer av våre nyrenoverte rom, frokost og ikke minst servicen fra Nora, som er nyansatt hos oss..
Vi håper å få gleden av å ønske deg velkommen tilbake til Thon Hotel Polar.

Anmeldt 30. oktober 2018

Flott Hotell med upåklagelig service og beliggenhet.

Fantastisk frokost, med godt utvalg og hyggelig og serviceinstilt personale.
Rene rom med en hyggelig atmosfære.
Nær beliggenhet til alle fasiliteter og spisesteder i sentrum.

1  Takk, Departure59683055576
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Takk for at du tok deg tid å sende oss din tilbakemeldingen etter oppholdet ditt hos oss. Vi bestreber oss på å serve gjestene på best mulig måte, og vi setter stor pris på din kommentar.
Vi håper ikke det blir lenge til neste gang vi får gleden av å ønske deg velkommen til oss

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk hotell, helt nyoppusset med deilige senger fra Jensen . Frokosten var helt nydelig , vil si den er på lik linje meg scandic Nidelven som har vunnet pris for beste frokost. Flott treninga rom og Nespresso kaffemaskin på rommer Sant et flott treningsrom. Knall god service

Takk, mariannew71
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Takk for din tilbakemelding av Thon Hotel Polar. Hyggelig at du likte oppussingen av hotellet. Alle her på hotellet jobber svært målrettet for å skape gode gjesteopplevelser, og det er veldig motiverende å få gode tilbakemeldinger som dette, spesielt din kommentar vedrørende frokosten.
Velkommen tilbake.

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig nyoppusset hotell, nydelige senger fra Jensen , Nespresso kaffemaskin på rommer samt strykebrett + jern. Flott stor smart TV. Frokosten var så nydelig og lik den på scandic Nidelven som vant pris for beste frokost i Europa . Og personalet bar fantastiske. Anbefales på d varmeste

Takk, marianneRW

Takk for nok en hyggelig tilbakemelding fra deg og velkommen tilbake neste gang du besøker Tromsø.