Sindre J
Anmeldelse av Thon Hotel Polar
5,0 av 5 boblerAnmeldt 4. nov. 2018via mobile enheter
AidSchei, General ManagerThon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 5. nov. 2018
Takk for din gode tilbakemelding og ikke minst anbefaling av Thon Hotel polar. Det er så hyggelig å lese din tilbakemelding som om at vi har klart å levere til forventningene.
Hjertelig velkommen tilbake.
    kr 1 011
0.0 km fra Thon Hotel Polar
Se flere hoteller i Tromsø
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig personell! Nora tok oss i mot med åpne armer! Vi kom litt før innsjekk, men hu klarte å fikse et rom raskt + at det viste seg at vi måtte bli oppgradert, noe vi er super takknemlig for!

Takk, kevinrolsen
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding.
Det er flott å høre at dere ble så godt tatt I mot av Nora, vår nyeste medarbeider.
Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 2. november 2018

Utrulig fornøyd med rommet og inn og utsjekking var problemfritt. Frokosten var absolutt fantastisk og for et utvalg de har av både varm og kald mat..Hotellet ligger midt i Tromsø sentrum og er dermed nært alt. Et pluss for at Egon ligger i tilknytning tl hotellet.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Torgeir S
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2018

Takk for din gode tilbakemelding. Godt at dere likte oppussingen vi har gjort.
Det er så hyggelig når vi får tilbakemeldinger som forteller at vi har klart å levere til forventningene. Frokosten vår, som vi får mye skryt av, er noe vi er svært stolte av, og derfor betyr det ekstra mye hver gang våre gjester kommenterer den.
Hjertelig velkommen tilbake til Thon Hotel Polar.

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Nydelig og moderne hotell med fine rom! Samt Nydelig frokost, men prikken over i'en var den fantastiske servicen fra den blide og imøtekommende resepsjonisten Nora! Bor gjerne på dette hotellet igjen😁

Mvh Ian Berg

1  Takk, Ian B
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Det er en glede for meg å lese din beskrivelse.
Dine positive kommentarer av våre nyrenoverte rom, frokost og ikke minst servicen fra Nora, som er nyansatt hos oss..
Vi håper å få gleden av å ønske deg velkommen tilbake til Thon Hotel Polar.

Anmeldt 30. oktober 2018

Flott Hotell med upåklagelig service og beliggenhet.

Fantastisk frokost, med godt utvalg og hyggelig og serviceinstilt personale.
Rene rom med en hyggelig atmosfære.
Nær beliggenhet til alle fasiliteter og spisesteder i sentrum.

1  Takk, Departure59683055576
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Takk for at du tok deg tid å sende oss din tilbakemeldingen etter oppholdet ditt hos oss. Vi bestreber oss på å serve gjestene på best mulig måte, og vi setter stor pris på din kommentar.
Vi håper ikke det blir lenge til neste gang vi får gleden av å ønske deg velkommen til oss

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk hotell, helt nyoppusset med deilige senger fra Jensen . Frokosten var helt nydelig , vil si den er på lik linje meg scandic Nidelven som har vunnet pris for beste frokost. Flott treninga rom og Nespresso kaffemaskin på rommer Sant et flott treningsrom. Knall god service 😍

Takk, mariannew71
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Takk for din tilbakemelding av Thon Hotel Polar. Hyggelig at du likte oppussingen av hotellet. Alle her på hotellet jobber svært målrettet for å skape gode gjesteopplevelser, og det er veldig motiverende å få gode tilbakemeldinger som dette, spesielt din kommentar vedrørende frokosten.
Velkommen tilbake.