Expedia.comUSD 147
TripadvisorUSD 147
CheapTicketsUSD 147
ZenHotels.com
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Vi kom på hotellet til tidenes hyggeligste resepsjonist, Nora! Hotellet har kjempe bra standard og kan virkelig anbefale dette hotellet til alle fremtidige gjester som ønsker å besøke Tromsø!
-fornøyd søring

Takk, Sindre J
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Takk for din gode tilbakemelding og ikke minst anbefaling av Thon Hotel polar. Det er så hyggelig å lese din tilbakemelding som om at vi har klart å levere til forventningene.
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig personell! Nora tok oss i mot med åpne armer! Vi kom litt før innsjekk, men hu klarte å fikse et rom raskt + at det viste seg at vi måtte bli oppgradert, noe vi er super takknemlig for!

Takk, kevinrolsen

Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding.
Det er flott å høre at dere ble så godt tatt I mot av Nora, vår nyeste medarbeider.
Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 2. november 2018

Utrulig fornøyd med rommet og inn og utsjekking var problemfritt. Frokosten var absolutt fantastisk og for et utvalg de har av både varm og kald mat..Hotellet ligger midt i Tromsø sentrum og er dermed nært alt. Et pluss for at Egon ligger i tilknytning tl hotellet.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Torgeir S
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2018

Takk for din gode tilbakemelding. Godt at dere likte oppussingen vi har gjort.
Det er så hyggelig når vi får tilbakemeldinger som forteller at vi har klart å levere til forventningene. Frokosten vår, som vi får mye skryt av, er noe vi er svært stolte av, og derfor betyr det ekstra mye hver gang våre gjester kommenterer den.
Hjertelig velkommen tilbake til Thon Hotel Polar.

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Nydelig og moderne hotell med fine rom! Samt Nydelig frokost, men prikken over i'en var den fantastiske servicen fra den blide og imøtekommende resepsjonisten Nora! Bor gjerne på dette hotellet igjen

Mvh Ian Berg

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Ian B
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Det er en glede for meg å lese din beskrivelse.
Dine positive kommentarer av våre nyrenoverte rom, frokost og ikke minst servicen fra Nora, som er nyansatt hos oss..
Vi håper å få gleden av å ønske deg velkommen tilbake til Thon Hotel Polar.

Anmeldt 30. oktober 2018

Flott Hotell med upåklagelig service og beliggenhet.

Fantastisk frokost, med godt utvalg og hyggelig og serviceinstilt personale.
Rene rom med en hyggelig atmosfære.
Nær beliggenhet til alle fasiliteter og spisesteder i sentrum.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Departure59683055576
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Takk for at du tok deg tid å sende oss din tilbakemeldingen etter oppholdet ditt hos oss. Vi bestreber oss på å serve gjestene på best mulig måte, og vi setter stor pris på din kommentar.
Vi håper ikke det blir lenge til neste gang vi får gleden av å ønske deg velkommen til oss