kr 1 813
4,0 av 5 boblerSted
3,0 av 5 boblerService
AidSchei, General ManagerThon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 27. nov. 2018
Takk for at du tok deg tid å sende oss denne tilbakemeldingen etter oppholdet ditt hos oss. Vi bestreber oss på å serve gjestene på best mulig måte, og vi setter stor pris på din kommentar.
Dine kommentar vedrørende innsjekk vil bli tatt med videre slik at vi kan forbedre vår service.
Ta en kikk på vår hjemmeside for flere romkategorier.
Hjertelig velkommen tilbake
    kr 1 531
0.2 km fra Thon Hotel Polar
Se flere hoteller i Tromsø
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Har hatt et flott opphold i Tromsø på Thon Hotell Polar. Meget sentralt og nyoppusset. Stort flott rom med kaffemaskin. Hyggelig betjening. Rent og pent over alt. Altfor god frokost😱 Anbefales virkelig.

Takk, Lundlund123
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Det er en glede for meg å lese din beskrivelse.
Dine positive kommentarer om personalet, renholdet og en alt for god frokosten vil jeg ta med til hele teamet.
Hyggelig at du likte oppussingen.

Anmeldt 6. november 2018

Jeg bor alltid på Thon hoteller når jeg reiser i Norge. Hotellene har bra standard, meget god frokost og serviceinnstilt betjening. Thon polar var ingen unntak. Var ikke fornøyd med det første rommet og fikk straks et større rom til min største tilfredshet.
Meget bra service og det setter jeg umåtelig stor pris på.

Takk, 989aagel
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Takk for at du valgte Thon Hotels på dine reiser i norge . Alle her på hotellet jobber svært målrettet for å skape gode gjesteopplevelser, og det er veldig motiverende å få gode tilbakemeldinger som dette. Godt at det løste seg med romtype for deg.

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Vi kom på hotellet til tidenes hyggeligste resepsjonist, Nora! Hotellet har kjempe bra standard og kan virkelig anbefale dette hotellet til alle fremtidige gjester som ønsker å besøke Tromsø!
-fornøyd søring

Takk, Sindre J
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Takk for din gode tilbakemelding og ikke minst anbefaling av Thon Hotel polar. Det er så hyggelig å lese din tilbakemelding som om at vi har klart å levere til forventningene.

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig personell! Nora tok oss i mot med åpne armer! Vi kom litt før innsjekk, men hu klarte å fikse et rom raskt + at det viste seg at vi måtte bli oppgradert, noe vi er super takknemlig for!

Takk, kevinrolsen

Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding.
Det er flott å høre at dere ble så godt tatt I mot av Nora, vår nyeste medarbeider.
Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 2. november 2018

Utrulig fornøyd med rommet og inn og utsjekking var problemfritt. Frokosten var absolutt fantastisk og for et utvalg de har av både varm og kald mat..Hotellet ligger midt i Tromsø sentrum og er dermed nært alt. Et pluss for at Egon ligger i tilknytning tl hotellet.

Takk, Torgeir S
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2018

Takk for din gode tilbakemelding. Godt at dere likte oppussingen vi har gjort.
Det er så hyggelig når vi får tilbakemeldinger som forteller at vi har klart å levere til forventningene. Frokosten vår, som vi får mye skryt av, er noe vi er svært stolte av, og derfor betyr det ekstra mye hver gang våre gjester kommenterer den.
Hjertelig velkommen tilbake til Thon Hotel Polar.